Hvor er det vildt, at det faktisk er hans rigtige navn
https://comicwiki.dk/wiki/Henrik_og_Hagbart
Der er ikke meget parcelhus over det...Fromthecradle skrev: ↑12. mar 2021, 17:13Største problem med ham er vel at han bor i en form for parcelhus i Gug.
Jacob Møller Knudsen har været med i de udvalg, der har taget en del dårlige beslutninger de senere år. Fint at få nyt blod ind.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 17:20Jeg kender ikke Veiby, men jeg er ikke fan af en iværksættertype i AaB's bestyrelse. Jeg vil hellere have rå solide erhvervskompetencer fra virksomheder, der har klaret sig godt over lang tid. Iværksættertyperne har det med at komme ind med en masse energi og forlange resultater og forandringer fra dag 1, og det kommer der sjældent noget godt ud af på langt sigt.
Jeg synes det er trist at Jacob Møller Knudsen og Lynge er på vej ud. Lynge var en 100% garant for at vi skulle opføre os ordenligt. Den side kan vi forhåbentlig holde fast i, vi mister en del af vores historie og kontinuitet med de to.
Det er ligegyldigt hvem der ejer AaB (hvis de ellers driver biksen ordenligt). Det der virkelig betyder noget, er om han har sponsorpenge med (i stor målestok). Det kunne være en gamechanger.Fromthecradle skrev: ↑12. mar 2021, 17:13Og har penge.
Største problem med ham er vel at han bor i en form for parcelhus i Gug.
Ok, jeg kender ham som sagt ikke, så mine kommentarer var helt generelle.Julgranen skrev: ↑12. mar 2021, 17:35Jacob Møller Knudsen har været med i de udvalg, der har taget en del dårlige beslutninger de senere år. Fint at få nyt blod ind.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 17:20Jeg kender ikke Veiby, men jeg er ikke fan af en iværksættertype i AaB's bestyrelse. Jeg vil hellere have rå solide erhvervskompetencer fra virksomheder, der har klaret sig godt over lang tid. Iværksættertyperne har det med at komme ind med en masse energi og forlange resultater og forandringer fra dag 1, og det kommer der sjældent noget godt ud af på langt sigt.
Jeg synes det er trist at Jacob Møller Knudsen og Lynge er på vej ud. Lynge var en 100% garant for at vi skulle opføre os ordenligt. Den side kan vi forhåbentlig holde fast i, vi mister en del af vores historie og kontinuitet med de to.
Der er ikke meget iværksættertype over Veiby.
Måske nok over hans første tid, men ikke længere. Han har et godt ry i erhvervslivet.
Enig - det har heller ikke just slået mig, at Cubic folkene bragte specielt meget ambition, vision eller kapital ind i klubben (ifht. hvad der var brug for).Julgranen skrev: ↑12. mar 2021, 17:35Jacob Møller Knudsen har været med i de udvalg, der har taget en del dårlige beslutninger de senere år. Fint at få nyt blod ind.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 17:20Jeg kender ikke Veiby, men jeg er ikke fan af en iværksættertype i AaB's bestyrelse. Jeg vil hellere have rå solide erhvervskompetencer fra virksomheder, der har klaret sig godt over lang tid. Iværksættertyperne har det med at komme ind med en masse energi og forlange resultater og forandringer fra dag 1, og det kommer der sjældent noget godt ud af på langt sigt.
Der er ikke meget iværksættertype over Veiby.
Måske nok over hans første tid, men ikke længere. Han har et godt ry i erhvervslivet.

Seriøst?
Det der er det mest latterlige jeg nogensinde har læst herinde.
Jeg over vejede at nævne den som en undtagelse, men det der for alvor gjorde Lynge harm, var jo at han synes han havde gjort det bedste for de aktuelle spillere. Om det så var så kompetent gjort er en anden sag, men jeg er sikker på Lynge synes han har opført sig korrekt, og dem der har fået pengene igen har fået dem to gange på trods af en anden aftale.
Man kan jo også se på at AaBs daværende advokat Jesper Møller som helt har været inde over den slags beslutninger idag har det højeste fodbold hverv i DK. Så helt ulovligt uforsvarlig amoralsk har det nok ikke været.Jakobsen skrev: ↑12. mar 2021, 20:30Det der er det mest latterlige jeg nogensinde har læst herinde.
Papirerne har jo været fremlagt og ingen blev jo snydt bevidst. Øland og co fik derimod knaldet klubberne på en forkert praksis så de samme feriepenge skulle udbetales igen. Det var en kæmpe fejl ja, men for at det skulle være amoralsk skal det være gjort med fuldt overlæg og det erindrer jeg ikke har været fremme, at det er bevist. Læg dertil alle de spillere der anbefalede AaB til andre spillere i Lynge årene fordi det var et sted man blev behandlet godt. Selv Ståle der fik en uskøn afsked med AaB har rost Lynge for en god behandling selvom Lynge og Ståle var uvenner da han ville videre.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Veiby er glødende AaB fan, vellidt i erhvervslivet og kan hjælpe med at lokke sponsorer til. At Andre ikke også har købt en andel er netop det eneste der er lidt ærgeligt..Fromthecradle skrev: ↑12. mar 2021, 16:52Hvorfor ikke? Han virker da umiddelbart ganske ok?
Lidt ærgerligt de ikke har kunnet få fat i André Rogaczewski også.

Det er muligt, at det er simpel inkompetence, der gjorde at AaB måtte betale en meget høj pris i den sag. Men da Spillerforeningen henvendte sig med sit krav stak man jo hovedet i busken og gjorde alt for at trække sagen i langdrag. Dét er i hvert fald ikke et eksempel på god opførsel.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 20:35Jeg over vejede at nævne den som en undtagelse, men det der for alvor gjorde Lynge harm, var jo at han synes han havde gjort det bedste for de aktuelle spillere. Om det så var så kompetent gjort er en anden sag, men jeg er sikker på Lynge synes han har opført sig korrekt, og dem der har fået pengene igen har fået dem to gange på trods af en anden aftale.
De var uenige i kravet, og kørte en sag igennem på det (rådgivet af både egne advokater og divisionsforeningen). Jeg kan ikke se noget forkert i det fra et moralsk synspunkt, men de tabte sagen, så selvfølgelig var det den forkerte beslutning og det kom vi til at betale dyrt for. Det var iøvrigt ikke AaB der kørte sagen, men divisionforeningen både på vegne af os og BIF.Gnu skrev: ↑12. mar 2021, 21:10Det er muligt, at det er simpel inkompetence, der gjorde at AaB måtte betale en meget høj pris i den sag. Men da Spillerforeningen henvendte sig med sit krav stak man jo hovedet i busken og gjorde alt for at trække sagen i langdrag. Dét er i hvert fald ikke et eksempel på god opførsel.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 20:35Jeg over vejede at nævne den som en undtagelse, men det der for alvor gjorde Lynge harm, var jo at han synes han havde gjort det bedste for de aktuelle spillere. Om det så var så kompetent gjort er en anden sag, men jeg er sikker på Lynge synes han har opført sig korrekt, og dem der har fået pengene igen har fået dem to gange på trods af en anden aftale.

Sagen blev kørt mod Brøndby og det var en meget klar dom. AaB indgik forlig, og der kom først skub i det, da Lynge var væk.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 21:12De var uenige i kravet, og kørte en sag igennem på det (rådgivet af både egne advokater og divisionsforeningen). Jeg kan ikke se noget forkert i det fra et moralsk synspunkt, men de tabte sagen, så selvfølgelig var det den forkerte beslutning og det kom vi til at betale dyrt for. Det var iøvrigt ikke AaB der kørte sagen, men divisionforeningen både på vegne af os og BIF.Gnu skrev: ↑12. mar 2021, 21:10Det er muligt, at det er simpel inkompetence, der gjorde at AaB måtte betale en meget høj pris i den sag. Men da Spillerforeningen henvendte sig med sit krav stak man jo hovedet i busken og gjorde alt for at trække sagen i langdrag. Dét er i hvert fald ikke et eksempel på god opførsel.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 20:35Jeg over vejede at nævne den som en undtagelse, men det der for alvor gjorde Lynge harm, var jo at han synes han havde gjort det bedste for de aktuelle spillere. Om det så var så kompetent gjort er en anden sag, men jeg er sikker på Lynge synes han har opført sig korrekt, og dem der har fået pengene igen har fået dem to gange på trods af en anden aftale.

As said, en form for..Julgranen skrev: ↑12. mar 2021, 17:32Der er ikke meget parcelhus over det...Fromthecradle skrev: ↑12. mar 2021, 17:13Største problem med ham er vel at han bor i en form for parcelhus i Gug.
Gaarde kom fra en rolle i spillerforeningen så det har han helt sikkert også været farvet af. Sådan kan det ikke undgå at være når man har arbejdet dedikeret for noget i en tid, som fagforeningsarbejdet jo må siges at være for nogle fodboldspillere.Gnu skrev: ↑12. mar 2021, 21:20Sagen blev kørt mod Brøndby og det var en meget klar dom. AaB indgik forlig, og der kom først skub i det, da Lynge var væk.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 21:12De var uenige i kravet, og kørte en sag igennem på det (rådgivet af både egne advokater og divisionsforeningen). Jeg kan ikke se noget forkert i det fra et moralsk synspunkt, men de tabte sagen, så selvfølgelig var det den forkerte beslutning og det kom vi til at betale dyrt for. Det var iøvrigt ikke AaB der kørte sagen, men divisionforeningen både på vegne af os og BIF.Gnu skrev: ↑12. mar 2021, 21:10Det er muligt, at det er simpel inkompetence, der gjorde at AaB måtte betale en meget høj pris i den sag. Men da Spillerforeningen henvendte sig med sit krav stak man jo hovedet i busken og gjorde alt for at trække sagen i langdrag. Dét er i hvert fald ikke et eksempel på god opførsel.Pastorius skrev: ↑12. mar 2021, 20:35Jeg over vejede at nævne den som en undtagelse, men det der for alvor gjorde Lynge harm, var jo at han synes han havde gjort det bedste for de aktuelle spillere. Om det så var så kompetent gjort er en anden sag, men jeg er sikker på Lynge synes han har opført sig korrekt, og dem der har fået pengene igen har fået dem to gange på trods af en anden aftale.

Jeg har haft Hagbarth som træner som knægt. Det var ikke altid lige sjovt. Der var satme kompromisløst krav om fokus hele vejen rundt.jonas386 skrev: ↑12. mar 2021, 17:28Hvor er det vildt, at det faktisk er hans rigtige navn![]()
https://comicwiki.dk/wiki/Henrik_og_Hagbart
Det er da kun et kæmpe + at han bor i 9210, ligesom en masse andre legendariske Gug’rillas.Fromthecradle skrev: ↑12. mar 2021, 21:51As said, en form for..Julgranen skrev: ↑12. mar 2021, 17:32Der er ikke meget parcelhus over det...Fromthecradle skrev: ↑12. mar 2021, 17:13Største problem med ham er vel at han bor i en form for parcelhus i Gug.