Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
- doukas
- Allstar

- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Ikke til at se, at AaB skal jagte en scoring.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Jeg brækker mig. Vi ligner et seriehold!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det bliver nemt for holdlederen og vaske tøj i morgen. Ingen svedige og beskidte trøjer.
??????
Skive, Hobro, Hjørring næste sæson
Så er der heller ikke længere end de kan kører på cykel til kamp..
Så er der heller ikke længere end de kan kører på cykel til kamp..
Det må simpelthen være en gave at møde AaB. “Bare overfald dem, spil med høj risiko. De kan ikke en skid, og er nemme at kyse”.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Med tanke på hvilket hold vi kan mønstre er det godt nok skidt at de ikke formår at spille bedre.
Ser et hold der ikke fungere. Som at spille lotto når man skal se AaB de seneste 5 år.
Ser et hold der ikke fungere. Som at spille lotto når man skal se AaB de seneste 5 år.
Uden Rinne ville vi have set tenniscifre.
Skulle AaB komme fra Lyngby med point, vil det simpelthen være tyveri.
Skulle AaB komme fra Lyngby med point, vil det simpelthen være tyveri.
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Det kommer heller ikke til at ske. Tror simpelthen ikke på at dette AaB hold kan skabe noget offensivt det sidste kvarter. De er jo gået helt i stå.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
Der er mange der siger at bestyrelsen ikke kan kigge sig selv i spejlet hvis man fyrer cifuentes
Men kan man kigge sig selv i spejlet hvis man IKKE fyrer ham og AaB ligger til nedrykning.
Han er en joke cifuentes og gør intet godt for AaB’s hold.
Og så svaner jeg at tilhænger forklarer hvorfor ham skal blive uden at det har noget med andre træneres statistikker og eller at ting tager tid.
Hvad ser man præcist i ham som grund til at han ik skal fyres.
- Mipodanmark
- 2. div

Det stikker sku da dybere end blot træneren, de kan jo ikke spille fodbold, ingen vildskab intet, det kan da ikke være træneren aleneBrent skrev: ↑12. apr 2021, 20:31Selvfølgelig skal han ud, det kan der ikke være to meninger om, Carit Falk fra Lyngby er et god bud på afløserenbaresi skrev: ↑12. apr 2021, 20:28Cifuentes skal ud - han har helt grundlæggende fra start været en skandale for AaB ..
Vi blir kørt rundt på røv og albuer og vores spil virker overhovedet ik.. i alle hans kampe har vi haft få minutter i alt hvor noget har fungeret.
Men der er intet ser virker.
Og alle tilhængere af cifuentes må gerne slagte mig. Synes han er en skandale
-
Martin Bak
- Landshold

- Geografisk sted: Vejgaard
Lad os lige slå en ting fast - de her boldmongoler er ikke AaB !!
Jeg elsker AaB overalt , men de her pisspillerr kan rende mig noget så grusomt!!
AaB for altid!
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.
Lige nu ville man virkelig godt at Kusk var på banen, for han er den eneste der har kunnet skabe noget for os... Meget uforståeligt at han skulle ud, med mindre han var kørt træt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Tror vores største chance for er score, er at Lyngby laver selvmål. 
??????
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Tilbøjelig til at give dig ret. Nu har vi efterhånden været igennem en håndfuld trænere, som ikke har kunnet få denne trup til at præstere. Så det tyder da på, at træneren ikke er den primære forklaring.Mipodanmark skrev: ↑12. apr 2021, 20:35Det stikker sku da dybere end blot træneren, de kan jo ikke spille fodbold, ingen vildskab intet, det kan da ikke være træneren aleneBrent skrev: ↑12. apr 2021, 20:31Selvfølgelig skal han ud, det kan der ikke være to meninger om, Carit Falk fra Lyngby er et god bud på afløserenbaresi skrev: ↑12. apr 2021, 20:28Cifuentes skal ud - han har helt grundlæggende fra start været en skandale for AaB ..
Vi blir kørt rundt på røv og albuer og vores spil virker overhovedet ik.. i alle hans kampe har vi haft få minutter i alt hvor noget har fungeret.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
Du er simpelthen nødt til at smide den norske varmluft ballon på porten først. Den største joke af en sportschef i superligaen siden Gravgaard.baresi skrev: ↑12. apr 2021, 20:34Der er mange der siger at bestyrelsen ikke kan kigge sig selv i spejlet hvis man fyrer cifuentes
Men kan man kigge sig selv i spejlet hvis man IKKE fyrer ham og AaB ligger til nedrykning.
Han er en joke cifuentes og gør intet godt for AaB’s hold.
Og så svaner jeg at tilhænger forklarer hvorfor ham skal blive uden at det har noget med andre træneres statistikker og eller at ting tager tid.
Hvad ser man præcist i ham som grund til at han ik skal fyres.
Der pinligt for AaB at det eneste den mand præsentere er at snakke i TV - alt hvad han rører ved er af meget lavt kvalitet.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
Ibiza Polar
Jeg tror ikke løsningen er at fyre Cifuentes. Jeg aner ikke, om han er den rette, men jeg synes bare, det er tydeligt, at truppen har massive mangler ift. den vision, som Friis/Cifuentes, Krogh og Inge har nedfældet.
Det tekniske niveau er simpelthen for lavt og mentaliteten virker slet ikke hård nok. Og det er både nye og gamle spillere.
Det tekniske niveau er simpelthen for lavt og mentaliteten virker slet ikke hård nok. Og det er både nye og gamle spillere.
Selv en træt Kusk ville kunne tilbyde langt mere rent offensivt end hvad man har på banen nu. Lugter af at man ville forsvare en heldig 1-0’er hjem den sidste halv time, hvilket så fejlede efter 2 minutter.
Hvad snakker du om? En håndfuld trænere om denne trup? Det er decideret forkert.Frank Buck skrev: ↑12. apr 2021, 20:38Tilbøjelig til at give dig ret. Nu har vi efterhånden været igennem en håndfuld trænere, som ikke har kunnet få denne trup til at præstere. Så det tyder da på, at træneren ikke er den primære forklaring.Mipodanmark skrev: ↑12. apr 2021, 20:35Det stikker sku da dybere end blot træneren, de kan jo ikke spille fodbold, ingen vildskab intet, det kan da ikke være træneren aleneBrent skrev: ↑12. apr 2021, 20:31Selvfølgelig skal han ud, det kan der ikke være to meninger om, Carit Falk fra Lyngby er et god bud på afløserenbaresi skrev: ↑12. apr 2021, 20:28Cifuentes skal ud - han har helt grundlæggende fra start været en skandale for AaB ..
------------------------------------------------
Enig der er noget helt andet galt når vi har haft disse problemer siden hesten var træner. Der er noget helt andet galt i den klub.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 20:38Jeg tror ikke løsningen er at fyre Cifuentes. Jeg aner ikke, om han er den rette, men jeg synes bare, det er tydeligt, at truppen har massive mangler ift. den vision, som Friis/Cifuentes, Krogh og Inge har nedfældet.