Jens Ringager?
Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
-
Fromthecradle
- Landshold

- Favoritspiller: Ebbe Andersen
-
svenderikpoulsen
- 2. div

- Favoritspiller: Ahlmann
Re: Lyngby vs. AaB (Mandag 12/4: 19.00)
Sådan sparker man frispark. Hold da kæft mand. Hvorfor skulle Kusk pilles ud ?
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Så får de noget luft. Men for helvede hvordan fanden er vi i stand til at give dem 20 chancer (stor del af den Kæmpechancer) med den opstilling?! Det er jo absurd ffs.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Man kan håbe at Inge tager konsekvensen til sommer. Det ligner en træner det har prøvet i øst og vest, men ikke haft succes med noget. Jeg var helt klar på at give lang snor, men jeg ser slet ingen tegn på udvikling af noget som helst.
De sejre vi trods alt har skrabet sammen har været på baggrund af det der mest lignede AaB under Friis.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Hvad i alverden har det med mig at gøre? Jeg har storrost ham flere gange efter trænerskiftet.
Ja hvis den var endt 5-0 til lyngby så var det ikke uretfærdigt
AaB AaB AaB AaB
Fordi vi spiller med hovedet under armen..kun Kusk, Fossum og Rinne der kan gå i seng og tænke de gjorde sit.Buzz Killington skrev: ↑12. apr 2021, 20:59Så får de noget luft. Men for helvede hvordan fanden er vi i stand til at give dem 20 chancer (stor del af den Kæmpechancer) med den opstilling?! Det er jo absurd ffs.
Stærkt sparket Fossum!!! Og flot at få point i en dårlig kamp.
Lyngby kæmpet jo altså for overlevelse, så selvfølgelig blev det en svær kamp.
Jeg er faktisk mest bekymret over rygterne om Marti og truppen. Det skal fikses prompte.
Lyngby kæmpet jo altså for overlevelse, så selvfølgelig blev det en svær kamp.
Jeg er faktisk mest bekymret over rygterne om Marti og truppen. Det skal fikses prompte.
Fossum har været udskældt og det kan stadig blive meget bedre i selve spillet, men vi kan simpelthen ikke komme udenom, at det er ham der scorer målene for os denne sæson. Og som her træder i karakter hvor der er brug for det.
Men altså, vi får 1 røv heldigt point med hjem fra Lyngby... Jeg glæder mig godt nok til den sommerpause, for det er hård kost at komme igennem vores kampe i disse tider.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Ibiza Polar
Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Lad ham sejre eller fejle med sin egen stil, eller find en anden.
Enten eller.
Enten eller.
Ja Inge skal ramme helt rigtig med de spiller vi skal i næste transfer vindue
AaB AaB AaB AaB
Vanvittig vigtig scoring af Fossum. Sådan!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Dødboldene reddede os fra et ellers fortjent nederlag, de kongeblå var klart bedst og de må virkelig græmme sig over de to point de smed.
Elendig kamp hvor det kun var en stærkt spillende Rinne samt skarpe dødbolde som sikrede uafgjort
Elendig kamp hvor det kun var en stærkt spillende Rinne samt skarpe dødbolde som sikrede uafgjort
Det eller nogle bedre spilleIbiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 21:02Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Enten eller.
AaB AaB AaB AaB
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
De kan jo ikke spille med helbane pres når det er så nemt at spille igennem det. Javel Lyngby spiller rigtig god bold i dag, men vi er da nødt til at gå længere ned og lave det pres. Ellers er der en motorvej der åbnes mod et hold der kan lide at spille bold, som Lyngby i dag.
Og så står vi og sover, ligner Pallesen og Magnus bliver fanget på mellemhånd, omend jeg ikke ved hvad vores midterforsvar lavede i den situation heller, og så står der 2-1. Det er hele holdet der ikke leverede i dag, ham Emil Nielsen havde vi enormt svært ved at håndtere, ham så jeg gerne herude.
Der er nogle ting der skal rettes med det helbane pres der, selvom jeg er sikker på det sikker kan lykkes over tid, så sidder det slet ikke i skabet lige nu
Og så står vi og sover, ligner Pallesen og Magnus bliver fanget på mellemhånd, omend jeg ikke ved hvad vores midterforsvar lavede i den situation heller, og så står der 2-1. Det er hele holdet der ikke leverede i dag, ham Emil Nielsen havde vi enormt svært ved at håndtere, ham så jeg gerne herude.
Der er nogle ting der skal rettes med det helbane pres der, selvom jeg er sikker på det sikker kan lykkes over tid, så sidder det slet ikke i skabet lige nu
-
AaBWanKenobi
- 2. div

Fremragende med 1 point! Ikke isoleret set selvfølgelig, men på den jammerlige baggrund.
Det ændrer dog ikke ved, at vi nu på 7. år ikke har en en spidskompetence eller et varemærke. Jo, nedskrevet i nogle papirer på Hornevej, men ikke i praksis.
Vi spiller lange bolde uden succes, har et lavt teknisk niveau, kan ofte kyses af fysisk spillende hold, og evner som regel ikke at kæmpe røven ud af bukserne, når plan A ikke fungerer.
Tre måneder med Cifuentes har ikke gjort mig det mindste klogere.
Det ændrer dog ikke ved, at vi nu på 7. år ikke har en en spidskompetence eller et varemærke. Jo, nedskrevet i nogle papirer på Hornevej, men ikke i praksis.
Vi spiller lange bolde uden succes, har et lavt teknisk niveau, kan ofte kyses af fysisk spillende hold, og evner som regel ikke at kæmpe røven ud af bukserne, når plan A ikke fungerer.
Tre måneder med Cifuentes har ikke gjort mig det mindste klogere.
Spillet er jo ikke godt, men i de sidste 5 kampe har vi jo to point i snit. Det er absolut godkendt. Så må spillet komme med senere.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 21:02Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Enten eller.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Han skal ha 3-4 nye spillere, der passer til hans spillestil.Ibiza Polar skrev: ↑12. apr 2021, 21:02Hvis Cifuentes skal lykkes er de simpelthen nødt til at få rettet ind derude. Han skal naturligvis have lov at spille, som han ønsker at spille, eller også skal han videre. Hvis der er et gram sandhed i at andre bestemmer, hvad gameplanen skal være, så har man jo givet op på forhånd.
Enten eller.
Det nuværende hold har åbenbart ikke nosser til at spille bolden langs jorden. Manglende selvtillid og evner på bolden, ser det ud til.
Iøvrigt er det rart, at vi scorer på dødbolde igen igen.
Mon ikke det var endnu en sæson i superligaen, der blev sikret der. Vigtigt mål!