Børsting havde simpelthen ikke én vellykket aktion offensivt imod Vejle??? Det synes jeg er helt væk. Hvis du læser Vejle-tråden igennem, så er der ikke mange, der deler den holdning. Børsting var i den kamp en konstant offensiv trussel.baresi skrev: ↑25. aug 2021, 08:31Julgranen skrev: ↑25. aug 2021, 06:21Skaden opstod lige omkring straffesparket til Randers, hvor man kan se på TV-billederne at han får et fur. Senere landede Piesinger så på ham på hestenes banehalvdel. Så det undskylder altså ikke alt der skete inden.Brodernumsi skrev: ↑25. aug 2021, 00:46Noget kunne type på, skaden opstod i løbet af kampen og blev værre indtil han måtte lade sig skifte ud.
Hans manglende, tekniske niveau ER en alvorlig hæmsko. Og det er da ærgerligt, men med hans alder bliver det nok ikke bedre.
Jeg var i Randers, og der var ikke en vellykket aktion fra børsting offensivt. Det var der heller ikke i forrige kamp.
For mig er det lidt hip om hap, om det er Ahlmann eller Børsting, der spiller den næste kamp. De kan selvsalgt noget forskelligt, men Ahlmann har været skidt kørende her i den nye sæson (ved ikke lige hvad der er sket i sommerpausen, men han virker decideret langsom i tanke og handling), og så trækker han simpelthen så mange gule kort, som yderligere hæmmer hans spil.