Men der er desværre bare lidt en tendens til at spillerne ikke bliver solgt. Rinne - årets målmand og en der har toppræsteret hvert år - har han aldrig fået solgt. Thelander - okay den kan forsvares fair nok. Fossum - ikke blevet solgt, og her skal vi også huske på at spilleren selv har ytret at han vil afsted og ikke forlænger med AaB - Prip, stor præsterer i en sæson men kan ikke sælges. Silkeborg har lige solgt en højre back for vel ca. 20 mio. Men vi kan ikke sælge en venstrebenet mål og assist farlig offensiv spiller? det vil jeg gerne sætte spørgsmåls tegn ved - forstår det sgu ikke.AnyFellow skrev: ↑9. aug 2022, 09:06Jeg er også enig, men jeg synes dog ikke at vi kan konstatere, at det alene er Inges ansvar, at tre ledende spilleres kontrakter løb ud.Kempes skrev: ↑9. aug 2022, 08:55100 % enig med alt du skriver.
Vil lige tilføje, at han siden sidste sommer har ladet tre ledende spilleres kontrakter løbe ud. Nu har vi et hold ledet af en iturevet (ubrugelig) talisman.
IAO ligger som han har redt, og nu står han og prøver at vaske hænder ved at sige at det ikke er hans egen fejl.
Uklædeligt!
Inge kan tilbyde en forlængelse, men hvis spillerne ikke vil forlænge inden for de økonomiske rammer, der tilbydes, og de samtidig ikke vil skifte til de klubber, der har lagt bud på dem, har jeg svært ved at se hvad Inge kan bebrejdes.
Mathias Ross - et talent der har haft en virkelig god periode specielt sammen med Thelander - men bliver ikke solgt - endda i et marked hvor man mere og mere køber de unge spillere i udlandet. Pedro - havde også en sæson eller halv hvor han shinede....
Bottomline er at AaB har i deres budget sat af at man skal sælge for ca 4mio euro (sagde inge selv igår) pr. år i snit, men de bliver bare ikke solgt.
Og det kan han lastes for.