Vejle - AaB
Re: Vejle - AaB
Der er masser og mange at kritisere men Widell gør det fremragende. Evigt kæmpende og konstant spilleren der giver os overtal på banen med gode vendinger og driblinger under pres.
Ærgerligt at Helenius ikke har luft til at erstatte Ross... Kelvin John har jeg endnu til gode at se noget som helst fra.
Ærgerligt at Helenius ikke har luft til at erstatte Ross... Kelvin John har jeg endnu til gode at se noget som helst fra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er altså trænerens ansvar at vi overlader så meget initiativ til Vejle. Vi står sindssygt lavt og giver alt væk.
De vil bare have 1 point ser det ud til
De vil bare have 1 point ser det ud til
Enig, til gengæld ligner vi ikke et hold der kommer til at lykkes med det. Jøsses vi står dybt og passivt.1885Cricket skrev: ↑6. apr 2025, 17:27Vi ligner et hold, der er glade for 1 point.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg er lidt overrasket over at vores taktik nu åbenbart også er at spille ultra defensivt over for Superligaens bundprop.
Vi er fandme langt fra Mennos vision da han trådte til
Vi er fandme langt fra Mennos vision da han trådte til
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!
Der er ingen energi
Man kan sgu ikke se vi træner så hårdt eller måske trlner vi for hårdt.
Skift ind igen - ny energi…
Vi kan sgu ikke stå foran eget mål i 20 min
Man kan sgu ikke se vi træner så hårdt eller måske trlner vi for hårdt.
Skift ind igen - ny energi…
Vi kan sgu ikke stå foran eget mål i 20 min
Det er ikke ligefrem det offensive, forstærkede udtryk, vi skulle se her i foråret, nej. Men i det mindste er der nogenlunde ro i de bagerste geledder, nu hvor vi har fået Pudel med igen. Ærgerligt at Davidsen skulle misse sin markering på den måde ved Vejles mål.Hanga skrev: ↑6. apr 2025, 17:29Enig, til gengæld ligner vi ikke et hold der kommer til at lykkes med det. Jøsses vi står dybt og passivt.1885Cricket skrev: ↑6. apr 2025, 17:27Vi ligner et hold, der er glade for 1 point.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Ufattelig af Vejle virker til at have så meget bedre energi. AaB er mast helt ned, det ser sort ud.
Isak er overvurderet
Isak er overvurderet
Nøøøøøj Isak er jo langsommere end Christian Eriksen...
Til gengæld er han selvisk..
Til gengæld er han selvisk..
Hvis der er energi der mangler så har klubbens træningsstrategi fejlet big time og det vil være en kæmpe afsløring af trænerstabens og analyseholdets manglende kompetencer.
Jeg tror og håber ar det lige så meget er mentalt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Det er jo oppe i hovedet, den går galt lige nu. Gætter på de spiller i ca. halvt tempo og alligevel med en langt højere fejlmargen, end de er i stand til til træning.
Aarøen - fint du løber bolden op - men så spil den dog videre…….suuuuk…..
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
-
Baatnakken
- 1. div

- Favoritspiller: Prica
Marc Nielsen...åh gud
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Han skifter sgu nok ikke John ud, så nej tror jeg.le Cid skrev:Helenius ind til sidst?
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Får fanden Mathias den havde du lagt i kassen i efteråret
Nej nej nej nej
Den er jo ikke engang tæt på...
Katastrofe..
Den er jo ikke engang tæt på...
Katastrofe..
-
DenSataniskeHest
- Allstar

Widel.... Den skal være der
John kan komme på fløjen1885Cricket skrev: ↑6. apr 2025, 17:38Han skifter sgu nok ikke John ud, så nej tror jeg.le Cid skrev:Helenius ind til sidst?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
hold nu kæft widell hvor er det pinligt ringe lige foran målet rammer man ved siden af... så skal vi heller ikke vinde idag