Hitzlsperger var meget dygtig, både til at håndtere fodbold-delen og hele admin-delen. Han er desværre ikke nok involveret til virkeligt at kunne sætte sit præg på tingene men det var klart at han er en kæmpe gevinst.Alpa Chino skrev: ↑19. maj 2025, 09:49Det er virkelig trist læsning. Hvordan udstillede de sig selv internt? Og hvem er den eneste der har forstand på fodbold? Jeg går ikke ud fra at det er Gow.Secret_admirer2 skrev: ↑19. maj 2025, 09:30Jeg var ansat i AaB i en årrække men endte med at sige op i klubben tidligere på året. Dels skulle vi flytte lidt længere væk, men vigtigst af alt havde jeg 100% mistet troen på SE22. Det var tydeligt at der kun er én person i det setup der har forstand på fodbold, og gang på gang udstillede de sig selv internt.
Det startede under sidste sæsons transfervindue med nogle katastrofale beslutninger (hvor Menno overhovedet ikke blev inddraget), men i og med at jeg stadig var ansat i klubben på daværende tidspunkt blev jeg nødsaget til at være loyal.
Vi advarede f.eks. alle imod at tvinge Bakiz til at smutte til SIF, men der nægtede de at lytte.
Når man har arbejdet fagligt med fodbold og ser sådan en omgang… ja, amatører så gør det ondt helt ind i AaB-hjertet. Jeg har 0% tiltro til at det her kan vendes, med dem ved roret.
Forretnings-delen har jeg som sådan ikke de store anker omkring, det virker fornuftigt nok.
Men ift. trupsammensætning og spillestil blev der truffet nogle beslutninger hvor vi mildest talt var i chok. Sammenkoblet med at Menno ikke havde det store at skulle have sagt (det blev bedre med tiden i løbet af sæsonen er min fornemmelse), var det svært at se projektet lykkedes.