Sports excellence 22

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sports excellence 22

Indlæg af haghdk » 29. maj 2025, 10:42

R Rosenberg skrev:
29. maj 2025, 09:50
Dongdongwh0 skrev:
29. maj 2025, 09:40
https://ordconamore.substack.com/p/AaB- ... 1GEpi4y9tQ[

Shit det her er hård læsning
Det er det. Men det er stadig Ottesen, der stadig ikke fører skyggen af belæg for sine påstande. Det er åbenbart hans modus operandi, og ændrer hans status fra journalist til blogger.

Jeg siger ikke, at han taler usandt, for der er intet, der tilsiger, at det skulle være forkert jf hvad man ellers hører om tysken. Det er bare lidt trættende med alle hans evigt unavngivne "kilder" og hans udokumenterede påstande - især når han igen og igen fortæller, at NU kommer beviserne på bordet.
Jeg læste også artiklen med mine meget skeptiske briller. Dog skal det siges, at der er flere der bekræfter det skrevne og er bare en my af det rigtigt, så står det virkelig virkelig skidt til. For at bruge et gammelt Mette F-udtryk. SSE22 må og skal ud af AaB.

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 29. maj 2025, 10:54

haghdk skrev:
29. maj 2025, 10:42
R Rosenberg skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Det er det. Men det er stadig Ottesen, der stadig ikke fører skyggen af belæg for sine påstande. Det er åbenbart hans modus operandi, og ændrer hans status fra journalist til blogger.

Jeg siger ikke, at han taler usandt, for der er intet, der tilsiger, at det skulle være forkert jf hvad man ellers hører om tysken. Det er bare lidt trættende med alle hans evigt unavngivne "kilder" og hans udokumenterede påstande - især når han igen og igen fortæller, at NU kommer beviserne på bordet.
Jeg læste også artiklen med mine meget skeptiske briller. Dog skal det siges, at der er flere der bekræfter det skrevne og er bare en my af det rigtigt, så står det virkelig virkelig skidt til. For at bruge et gammelt Mette F-udtryk. SSE22 må og skal ud af AaB.
Jeg har også fået det delvis bekræftet af personer med tæt tilknytning til Hornevej. Mikkel har ikke grebet det ud fra den blå luft.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2025, 11:08

haghdk skrev:
29. maj 2025, 10:42
R Rosenberg skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Har Mette Frederiksen sagt det om SSE22?

Jamen, som jeg også skriver, så er det jo ikke nødvendigvis forkert - og det tror jeg da som sådan heller ikke, at det er.

Det er nok bare mest hans evindelige hearsay uden belæg, der generer mig, fordi det altid er det samme, mens han leger vigtig-Per.
Vi har jo også stadig til gode af høre de IAO-afsløringer, der ville forskubbe de tektoniske plader på den nordlige hemisfære.
You get the point.
Ædruelighedens stemme

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 29. maj 2025, 11:17

Dongdongwh0 skrev:

Det er Mikkel Ottesen der har skrevet det, så kan man ligeså godt læse sci-fi eller fantasy, uanset hvor meget vand det er på folks møller, så er det hevet direkte ud af røven og ikke prikket ud af træværket på Hornevej. :aabfan:

Salle17
Allstar
Allstar

Indlæg af Salle17 » 29. maj 2025, 11:24

Nu er Enevoldsen også på banen. Bemærk at hans bror Simon er ansat i staben :)

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... ge-punkter

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 29. maj 2025, 11:38

Martino1 skrev:
29. maj 2025, 11:17
Dongdongwh0 skrev:

Det er Mikkel Ottesen der har skrevet det, så kan man ligeså godt læse sci-fi eller fantasy, uanset hvor meget vand det er på folks møller, så er det hevet direkte ud af røven og ikke prikket ud af træværket på Hornevej. :aabfan:
Jeg synes at det har været ret tydeligt hele vejen at Ottesen får sine historier og meninger fra "de gamle AaB'ere". Mennesker han helt sikkert har dannet relationer til fra sin tid på Nordjyske. Jeg tror bestemt ikke at han sidder og digter det selv. Jeg er meget enig med @Kunji her - Hans negativitet om først Inge og dernæst SSE22 har langt hen af vejen handlet om at de gerne ville gøre op med dele af AaBs kultur - og at man var klar til at hælde klubfolk ud hvis de enten var for dyre eller hvis de ikke købte ubetinget ind på den nye linje. Og for folk der har været i klubben i mange år, kan det være svært at acceptere den slags forandringer. Der er så desværre rigtig meget der tyder på at det ikke altid er foregået lige ordentligt, og nu hvor vi efterhånden er meget langt i den proces, må vi også sige at vi ikke er kommet bedre ud på den anden side. Tværtimod.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2025, 11:39

Martino1 skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Ja, det er også, når han kommer med den slags formuleringer, jeg smækker paraderne op.
Ædruelighedens stemme

haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af haghdk » 29. maj 2025, 11:55

Salle17 skrev:
29. maj 2025, 11:24
Nu er Enevoldsen også på banen. Bemærk at hans bror Simon er ansat i staben :)

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... ge-punkter
Jeg ser, at SSE22 kun har 3 muligheder.

1: De kan sige "Fuck jer allesammen. Det er vores klub og vi gør som det passer os". Så ved vi allesammen hvordan det ender.

2: De kan sige "Vi har fejlet fuldstændigt. Vores strategi virker ikke som vi havde tænkt. Vi justerer den til så den også passer med jeres værdigrundlag".

3: De kan sige "Det duer ikke. Vi takker af og smutter".

Nummer 2 tror jeg er helt udelukket. Så det bliver nok en nummer 1 der ender ud i en nummer 3.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 29. maj 2025, 12:04

Jeg er faktisk lidt i tvivl om folk herinde er på SSE22 siden.
Mikkel Ottesen skriver intet kontroversielt i det opslag, men skal alligevel betvivles.
Hvad nu hvis jeg siger, at jeg som et fact kender den AaB ansatte, der fik en skriftlig advarsel af tyskerne, og ved at det er en true story.
Der er han rar nok til at skrive at han ikke vil sige navne, og at han har det fra en kilde. Det synes jeg faktisk er sobert.
Jeg gentager hvad jeg tidligere har sagt, manden har jo ret i 99% af de ting han har skrevet om, at dette forum så ikke kan lide ham, eller kritiserer hans brug af kilder, det må stå for jeres regning.
Skal lige sige, at jeg overhovedet ikke kender Ottesen, men for mig at se, udøver han lige præcis den type kritisk journalistisk, som vi bander over at Nordjydske ikke gør.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 29. maj 2025, 12:07

Forår for AaB

Selv om der med god grund sikkert kan sættes et enkelt eller fire spørgsmålstegn ved Mikkel Ottesen mange afsløringer og insideviden igennem en gloværdige karriere som blogger. Så bør manden alligevel tilskrives en lille smule kredit, lige når det kommer til vores tyske master race i førerbunkeren på Hornevej.

Thi nu nedstammer den gode Ottesen jo i lige linje fra Baron Von Münchhausen og den kære baron var, skal vi huske, tysk Oberst Løjtnant.

Don't be stupid, be a smarty. Come and join the AaB party

Ala
1. div
1. div

Indlæg af Ala » 29. maj 2025, 12:11

9520AaB skrev:
29. maj 2025, 12:04
Mikkel Ottesen skriver intet kontroversielt i det opslag, men skal alligevel betvivles.
Hvad nu hvis jeg siger, at jeg som et fact kender den AaB ansatte, der fik en skriftlig advarsel af tyskerne, og ved at det er en true story.
Der er han rar nok til at skrive at han ikke vil sige navne, og at han har det fra en kilde. Det synes jeg faktisk er sobert.
Jeg gentager hvad jeg tidligere har sagt, manden har jo ret i 99% af de ting han har skrevet om, at dette forum så ikke kan lide ham, eller kritiserer hans brug af kilder, det må stå for jeres regning.
Skal lige sige, at jeg overhovedet ikke kender Ottesen, men for mig at se, udøver han lige præcis den type kritisk journalistisk, som vi bander over at Nordjydske ikke gør.
Ah, jeg synes nu at Simon Ydesen og Nordjyske har rykket sig ret meget på den front de seneste mange måneder.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2025, 12:44

9520AaB skrev:
Er det dig, George Bush?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Indlæg af NIN » 29. maj 2025, 12:50

9520AaB skrev:
Du har ikke blot ret, men 100% ret. Hvilken verden levede vi i, hvis folk betvivlede alverdens blogger og deres brug af anonyme kilder? Vi bør sluge alt råt. Det viser historien er det klogeste.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 29. maj 2025, 13:09

R Rosenberg skrev:
29. maj 2025, 11:39
Martino1 skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Ja, det er også, når han kommer med den slags formuleringer, jeg smækker paraderne op.
Jeg har kaldt den mand ud for at lyve så mange gange, med direkte referencer til hvad han løj om på twitter så meget at han blokerede mig :D Den mand får ALTID 1 fjer til at blive til 10 høns, og altid i den retning som han syntes tingene skal digtes...

Og jeg er på ingen måde fan af SSE22...

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2025, 14:45

gravballe skrev:
29. maj 2025, 13:09
R Rosenberg skrev:
29. maj 2025, 11:39
Martino1 skrev:
Dongdongwh0 skrev:

Jeg har kaldt den mand ud for at lyve så mange gange, med direkte referencer til hvad han løj om på twitter så meget at han blokerede mig :D Den mand får ALTID 1 fjer til at blive til 10 høns, og altid i den retning som han syntes tingene skal digtes...

Og jeg er på ingen måde fan af SSE22...
Jo, du er. Ellers ville du ikke sige sådan om Mikkel.
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 29. maj 2025, 14:47

Jeg har lige lyttet seneste udgave af Nordjyskes radioprogram, hvori Jens Ottos gæst, Simon Ydesen, åbenbart deler min undren over folk, som mener, at i det mindste har tysken fået styr på/gang i Akademiet.

Det kan han ikke se. Som i slet ikke.
Ædruelighedens stemme

Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Indlæg af Martino1 » 29. maj 2025, 15:26

R Rosenberg skrev:
29. maj 2025, 14:47
Jeg har lige lyttet seneste udgave af Nordjyskes radioprogram, hvori Jens Ottos gæst, Simon Ydesen, åbenbart deler min undren over folk, som mener, at i det mindste har tysken fået styr på/gang i Akademiet.

Det kan han ikke se. Som i slet ikke.
Nej det studsede jeg også over…

Nu kan jeg se Malthe Kjølby søger videre - jeg er nok større fan af Mads Samson, men mener også Kjølby kan blive en fin spiller; så det er selvfølgelig ærgerligt. Hvis SSE22 ikke helt tror på ham, er det selvfølgelig helt fair, de ikke har tilbudt ham en stor kontrakt.

Brugeravatar
MF issehoved
2. div
2. div

Indlæg af MF issehoved » 29. maj 2025, 17:20

Det bliver ikke den sidste U-19 spiller der ikke vil/tror på AaB så længe SSE22 er der.
Det her lugter af en tur hvor AaB "brænder fast i første division - for at bruge Lynges udlægning

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold

Indlæg af KongGulerod » 29. maj 2025, 19:17

Det skal nok blive godt, når tyskerne er ude af biksen. Jeg er helt sikker på, at potentielle købere ser meget positivt på en klub, hvor tilhængere og sponsorer vender klubben ryggen så snart det ikke går deres vej. Medmindre man er nordjysk, så får man selvfølgelig længere snor.

Og til info, så sker en transaktion til +50 millioner ikke bare lige sådan fra den ene dag til den anden. Sådan en proces tager rigtig lang tid, så I kan godt væbne jer med tålmodighed.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 29. maj 2025, 19:35

MF issehoved skrev:
29. maj 2025, 17:20
Det bliver ikke den sidste U-19 spiller der ikke vil/tror på AaB så længe SSE22 er der.
Det her lugter af en tur hvor AaB "brænder fast i første division - for at bruge Lynges udlægning
Kjølby er bare ikke en klubmand. Længere er den ikke.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Besvar