De ændre da ikke Pudels røde kort..
AaB - Hillerød
- alithebeast
- Allstar

- Geografisk sted: Sønderholm
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: AaB - Hillerød
Det er ikke en direkte svinestreg, men han gør jo intet for at gå efter bolden. Kan vel både forsvares og diskuteres.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Bill Shankly
Det er da farligt spil, helt uden at gå efter bolden. Jeg kan sgu ikke have ondt af Hillerød-spilleren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Det er der jo ingen der ved. Altså om han er hurtigere....hvor ved dommeren det fra? Altså hvis det var Morten Ducan...som ikke kunne lave et spurt om så hans liv var afhængig af det...ville det så ikke være et rødt...
Lorte dommer!!! Der er jo ikke rødt!
-
raekkeettre
- Allstar

-
raekkeettre
- Allstar

Præcis som alle herinde skriver, så det er lidt noget spøjst trolling.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Lige nu tror jeg at vi skal være heldige med at der ikke er VAR - lugtede af straffe.
'If you are first you are first.
Bill Shankly
Bill Shankly
Nej, du var lidt i tvivl om det klokkeklare røde kort til AaB, men det tvivlsomme røde kort til Hillerød…mjaaaah det er faktisk helt okay.
Kan du ikke selv se det?
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Bold skriver i deres live kommentering, at Maarup har erstattet Vincent Müller...
Det antager jeg, er en brain fart.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Munken83
- 2. div

- Favoritspiller: Würtz - Thelander -
- Geografisk sted: Ikast (fraflytter fra Brønderslev)
Det samme står inde på Fotmob. De roder også rundt i det.Brodernumsi skrev: ↑26. jul 2025, 15:28Bold skriver i deres live kommentering, at Maarup har erstattet Vincent Müller...![]()
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Kan du ikke bare skrive i rent dansk, hvad jeg har gjort dig for at fortjene en sådan opmærksomhed fra dig, i stedet for det dér pjat? Var det meget fy-skamme af mig at opfordre til, at SSE-hadet lige kunne sættes på pause i 90 minutter?
Du er der hver gang, hva? Hver evig eneste gang.
Personligt syntes jeg det er fint at få nogle point på baggrund af dommerfejl. Det der er virkelig idiotisk, er når dommeren beskyldes for at dømme imod AaB, når det ikke er tilfældet. God weekend trold.
-
raekkeettre
- Allstar

Kom så de røde!!!!!
Jimenez
Så er rødt nr 2 på vej
Så er rødt nr 2 på vej
Han har nu været noget mere kontrolleret i sine indgreb siden den uheldige start. Han døjer nogle gange med tempoet, men det burde ikke være så stor en udfordring for ham i denne kamp.
Edit: Han lagde så ud med et frispark