Jeg har aldrig sagt at klubben har været vel drevetPontoppi skrev: ↑27. jul 2025, 22:52jo da man fejlede med den vel nok mindste kapital forhøjelse man har lagt op til i tyve år. dem der har holdte hånden under klubben sagde stop….baresi skrev: ↑27. jul 2025, 22:10Hva er det i øvrigt for en sang om at vi af konkurs uden sse22 ?
Det forstår jeg ikke man blir ved med at sige..
sse22 måde at drive denne klub på har jeg ingen respekt for ene alene af den årsag at det har de ikke haft.
De har gjort det så respektløst som det kan gøres
det er også respekt løst at blive ved med at snylte på dem der holder hånden under en….
Man har næsten altid levet over evne og haft svært ved balancen.
I lynges tid der gik langt mere af økonomien dog til truppen
Og langt mindre til alt andet omkring
Det jeg anfægter er teorien om at AaB var gået konkurs.
Det er noget der siges ud af den blå luft som om sse22 redede klubben ellers var vi her ikke.
Det er jo fantasi og spekulation.
Hvis folk herinde kan sige hvornår virksomheder går konkurs så kan man tjene ret godt på den viden.
Desuden bør man prøve at kigge ind i den store redningsplan og sse22 sang om at man har skabt balance i klubben
Den balance er næsten længere væk end nogensinde. Man har flyttet penge fra den ene udgiftspost til den anden og endda øget andre udgiftsposter væsentligt.
At man så har barberet 1. Holds truppens økonomi langt ned er jo ligegyldigt når andre omk er steget betragteligt.
Det er hele firmaets cvr nr man skal balancere og ikke den enkelte forgrening.
Og 1 ting er helt sikkert - ingen havde kalkuleret med nedrykning - det var ikke en del af nogens plan - heller ikke plan b ..
man havde troet at man kunne skralde første holdet for al erfaring rutine osv og hente håbløse spillere som diakhete osv osv osv ind samt smide lidt unge på holdet og så bygge et Superliga hold op.
Økonomien sejler stadig og det er ikke pga nedrykning
Nedrykningen har blir gjort det værre