Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Dalbjerg
Allstar
Allstar

Re: Pokalkamp Vendsyssel - AaB

Indlæg af Dalbjerg » 6. aug 2025, 19:52

Bombommelom skrev:
6. aug 2025, 19:41
Dalbjerg skrev:
6. aug 2025, 19:21
Synes Bomholt har alt for meget en tendens til at tage fart ud af det gang på gang..

Det er altså på det her niveau, hvor han skulle tænke i at få tempo ind i spillet, fremfor at kontrollere..
Ville godt nok være dejligt, hvis han tog den her sæson til at turde sætte hastighed, fremfor at komme ned i tempo pga modstandernes tempo.. Ellers bliver han bare endnu en i rækken af centrale midtbanespillere fra egne række de seneste små 10 år..
Det synes jeg ikke, at han er ene om. Generelt er boldomgangen alt for langsom, og det er lidt trist, at der ikke er større forskel på holdene, men man kan jo være optimist og håbe på, at forskellen bliver større, som tiden går og Vendsyssel måske bliver lidt møre.
Enig..

Men ham og Ross burde bare vise, at de er reelle superliga spillere i fremtiden, måske endda Semi profiler..

Men det gør de bare ikke.. De falder i niveau sammen med modstanderen..

Og dermed kan vi starte nedtællingen til at de skal til Norge og have nulstillet deres karriere..

Something rotten in the town of Aalborg ang. at anvende mulighederne for at flytte vores spillere til næste niveau..

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 19:54

En 1. halvleg hvor Vendsyssel skaber 1 reel chance (som så også er stor), vel mestendels fordi Makolli kikser et indgreb. Det er lidt fortællingen om ham, han laver egentlig en del fine ting, men så er der lige den dér signatur-sparken-forbi-bolden.

Ellers okay synes jeg. John gør det fint oppe foran, han kunne vel have spillet på straffe på den store chance, han fik tidligt, sådan som der blev hevet i ham - jeg er glad for, han ikke gjorde. Kæmpe chance på hovedstød til sidst i halvlegen også, men det er så ikke hans force.

Fint nok at prøve Maarup fra start - jeg synes ikke, han har fungeret super godt. Han virker lidt tung.

Børsting på back, ikke så godt som sidst, han blev hevet derned.

Bomholt, ligesom Ross - jeg forventer sgu mere fra dem, selv om de er unge. De har masser af erfaring allerede. Det er ikke imponerende tempo i boldomgang, de kommer med.

Udmærket af Pudel, god på fremlægninger.

Håpnes har ikke været helt så i øjefaldende som de foregående kampe.

Marc Nielsen, fint, han er med i meget.

Müller med en klasseredning da han skal være der.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

RufusTheDog
2. div
2. div

Indlæg af RufusTheDog » 6. aug 2025, 19:54

Klassisk Ross at stemple ind med at losse bolden langt over mål, lad nu bare Marc Nielsen prøve fra den distance igen.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
MF issehoved
2. div
2. div

Indlæg af MF issehoved » 6. aug 2025, 19:54

R Rosenberg skrev:
6. aug 2025, 19:52
Hvad er det egentlig, Ross kan?
Intet!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 19:55

Hajen skrev:
Forza skrev:
6. aug 2025, 19:46
AlbertE skrev:
6. aug 2025, 19:36
Forza skrev:
6. aug 2025, 19:35
AlbertE skrev:
6. aug 2025, 19:33
Elendig kommentator de har fundet til den her kamp :aabfan:
Alt er bedre end Ortved.
Tja det kan der jo være noget om, men han kan i det mindste kende spillerne på banen haha :cool:

Sandt. Virkelig også irriterende at han tror vi hedder Aalborg.
Ligesom Vesttribunen også har flere chants, hvor vi hedder Aalborg - virkelig irriterende...........
Jeg synes, kommentatoren er fremragende. Kæmpe løft i fht. hvad som helst, man skal høre på når det er superliga. Og så er man oven i købet også befriet for VAR. Det er ikke skidt det hele da.
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 6. aug 2025, 19:56

Start nu Jasson for helvede!!! Møller og Ross viser intet. Maarup er jeg heller ikke super imponeret af, måske en fin trupspiller, men heller ikke mere end det.

Børsting gør det godt i dag, eneste spiller der tænker fremad.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 19:58

bedstefar skrev:
6. aug 2025, 19:56
Start nu Jasson for helvede!!! Møller og Ross viser intet. Maarup er jeg heller ikke super imponeret af, måske en fin trupspiller, men heller ikke mere end det.

Ja, han står tydeligvis en gang imellem og sætter spillet op til nogle dybe bolde til løb foran ham - som så ikke kommer. Og så må han starte forfra og cirkulere bolden med Makolli og Pudel.

Man kan i øvrigt også se, at goe gamle Kusk stadig kan noget med en bold.

Longtimefan
Drenge
Drenge
Favoritspiller: Nr. Ib

Indlæg af Longtimefan » 6. aug 2025, 19:58

Ud med Ross. Han må simpelthen Max starte på bænken i denne sæson. Han er jo helt væk. Så hellere Jasson

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Favoritspiller: Otoa

Indlæg af Rolf Engels » 6. aug 2025, 20:01

Hvis jeg var Jasson, og så Ross spille sådan en halvleg, så ville jeg nok overveje, hvad der egentlig skulle til for at få chancen...
Jeg har sjældent set nogen være så dårlig. Han lykkes med intet. Intet som helst.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 6. aug 2025, 20:01

Funky skrev:
6. aug 2025, 19:58
bedstefar skrev:

Ja, han står tydeligvis en gang imellem og sætter spillet op til nogle dybe bolde til løb foran ham - som så ikke kommer. Og så må han starte forfra og cirkulere bolden med Makolli og Pudel.
Skal vi ikke se Bomholt noget mere i vores opspil? Gider han ikke eller hvad sker der? Jeg ser ham som vores nye stjerne, nye Widell. Han har kvaliteterne, men det fungerer tydeligvis ikke for ham derinde.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 20:03

Rolf Engels skrev:
6. aug 2025, 20:01
Hvis jeg var Jasson, og så Ross spille sådan en halvleg, så ville jeg nok overveje, hvad der egentlig skulle til for at få chancen...
Jeg har sjældent set nogen være så dårlig. Han lykkes med intet. Intet som helst.
Jeg kan kun tro, at det enten skyldes, at
A - man vil holde Ross varm i fht. et salg
B - man vil signalere til Jasson, at han skal videre.
Either way, det MÅ betyde, at en af dem ikke er i AaB når vinduet er lukket.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 6. aug 2025, 20:03

Rolf Engels skrev:
Han har spillet over 100 AaB kampe. Og jeg har endnu ikke set hvad han kan. Jeg kan oprigtig ikke pege på en spidskompetence.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 6. aug 2025, 20:04

Funky skrev:
bedstefar skrev:

Man kan i øvrigt også se, at goe gamle Kusk stadig kan noget med en bold.
Hvad mon han koster?
Ædruelighedens stemme

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 6. aug 2025, 20:05

Forza skrev:
6. aug 2025, 20:03
Rolf Engels skrev:
Han har spillet over 100 AaB kampe. Og jeg har endnu ikke set hvad han kan. Jeg kan oprigtig ikke pege på en spidskompetence.
Det er bare en AaB classic. Såkaldte talenter, der får alt for mange kampe, selvom de er røven af 4. division.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 6. aug 2025, 20:05

bedstefar skrev:
Funky skrev:
bedstefar skrev:

Skal vi ikke se Bomholt noget mere i vores opspil? Gider han ikke eller hvad sker der? Jeg ser ham som vores nye stjerne, nye Widell. Han har kvaliteterne, men det fungerer tydeligvis ikke for ham derinde.
V Møller er fejlplaceret - han blir aldrig kant - måske 10er bag en angriber men han er jo klassisk 8er.
Holdet som hold er ikke bedre
End ikke i denne kamp kan Ross vise niveau
Bomholt - hmm han er jo ikke afgørende og kan ikke løfte det alene

Vi mangler da min 4 til start 11eren som min.

Den her kamp skal vindes

Men kusk ville stadig kunne bidrage med klogt og chanceskabende spil

Bombommelom
2. div
2. div
Favoritspiller: Kosten

Indlæg af Bombommelom » 6. aug 2025, 20:06

R Rosenberg skrev:
Hvad er det egentlig, Ross kan?
I hvert fald ikke noget, der berettiger til at få så lang snor af så mange forskellige trænere, som der har været tilfældet.

Jeg var i sin tid spændt, da de rykkede ham i førsteholdstruppen, da han havde et godt skudsmål fra ungdomsrækkerne, og der var ikke fordi, at han var udråbt som et generationstalent eller noget i den dur. Beskrivelsen af ham virkede ganske sober og ikke hypet. Men det er bare som om, at han aldrig har kunnet tage skridtet til seniorfodbold. Og desværre lader han slet ikke til at nogen ærgerrighed eller fight i sig. Han falder ligesom altid bare sammen, når tingene ikke fungerer for ham, og det gør de meget sjældent.

Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold

Indlæg af bedstefar » 6. aug 2025, 20:07

baresi skrev:
6. aug 2025, 20:05
bedstefar skrev:
Funky skrev:
bedstefar skrev:

V Møller er fejlplaceret - han blir aldrig kant - måske 10er bag en angriber men han er jo klassisk 8er.
Holdet som hold er ikke bedre
End ikke i denne kamp kan Ross vise niveau
Bomholt - hmm han er jo ikke afgørende og kan ikke løfte det alene

Vi mangler da min 4 til start 11eren som min.

Den her kamp skal vindes

Men kusk ville stadig kunne bidrage med klogt og chanceskabende spil
Flere spillere er fejlplaceret, vi har ikke holdet til 4-3-3.

Sapiens
1. div
1. div

Indlæg af Sapiens » 6. aug 2025, 20:08

Man sidder jo igen med fornemmelsen af, at der skal en fejl til modstanderen for at vi scorer. Det er jo sygt vi er nået hertil...

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 6. aug 2025, 20:10

Sapiens skrev:
6. aug 2025, 20:08
Man sidder jo igen med fornemmelsen, at der skal en fejl til modstanderen for at vi scorer. Det er jo sygt vi er nået hertil...
Mja, jeg sidder nærmere og tænker, at der skal 3-4 gode offensive pasninger til fra os for, at man kan nå frem til noget.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 6. aug 2025, 20:11

Det var satans. Jeg har set Müller gribe en bold i feltet!
Ædruelighedens stemme

Besvar