Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
3 kæmpe personlige fejl i forsvaret. Det er satme godt nok for slapt! Ringe mentalitet.
-
Reyad
- Allstar

- Indlæg: 1441
- Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Man kan ikke vinde fodboldkampe med så mange defensive hjerneblødninger.
Kan vi få tre måneders pause mere?
Kan vi få tre måneders pause mere?
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Klassisk tilfælde af: Han giver dommeren mulighed for at fløjte..
Og i den anden ende havde vi nok været sure, hvis vi ikke havde fået straffe på sådan en blødning der..
Så pinligt af en rutineret spiller.. Bare fordi man laver en fejl, så skal man ikke lave en mere for at gøre bod på det..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Slut - det er virkelig ringe
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Same old shit.
Det er simpelthen grotesk så mange point vi har smidt i de døende minutter i denne sæson. Kan ikke holde en føring hjem om det så galt vores liv.
Det er simpelthen grotesk så mange point vi har smidt i de døende minutter i denne sæson. Kan ikke holde en føring hjem om det så galt vores liv.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:52Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Ja det har sejlet over hele linjen idag sådan generelt, med få lysglimt har vi spillet sammenlagt 20 gode minutter i den her kamp ?
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Nope...
Det var ikke John.. Men det var nu en AaB mand som jeg ser det...
Hillerød spiller sparker den ind på egen mand, og derefter rammer bolden AaB manden inden den går over stregen..
Også derfor Hillerød manden rækker armen i vejret.. Men han kan selvfølgelig ikke være offside, når den kommer fra Hillerød spilleren..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Vi er bare et hold, der ikke lige nu kan regnes med i toppen af 1.division.. Holdet er ikke samspillet og struktureret nok og bliver derfor alt for nemt hylet ud af den, når modstanderen sætter lidt pres på. Vi må give dem tid.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Endnu engang kan vi takke de inkompetente tyske sataner. Hold kæft, en flok lallende amatører.
Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Og Steffen Højer - Vorherre bevares for "et kup".
Ædruelighedens stemme
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det ender jo med at blive en kamp, hvor det ikke er en manglende 9’er eller en U19-midtbane som koster, men 3 håbløse fejl af vores ellers mest kompetente kæde, som i øvrigt nemt kunne have kostet endnu mere. Og nej. Det er ikke et kæmpestraffe, men han hiver ham i trøjen, og Hillerød manden skal jo bare falde. Den bliver dømt oftere end ej.
Tiedemann, Makolli og Andersson spiller med hovedet under armen i så mange situationer i dag.
Absurd.
Tiedemann, Makolli og Andersson spiller med hovedet under armen i så mange situationer i dag.
Absurd.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er dømt, så det er jo lige meget. Men synes det er håbløst af Højer at tage Kubel ud i en situation, hvor vi holder et godt tryk på dem. Alt i vores spil tilsiger jo også, at vi lynhurtigt kunne få brug for at jage en scoring.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 20:57Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:52Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Idiotisk at Andersson rører hans trøje, men han laver godt nok også svanens død, jeg synes den er tynd.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.
Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.
Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Man vinder ingen kampe ved at lave 3 personlige fejl i forsvaret. Uhyre slapt!
Makolli skal ud på bænken næste kamp.
Makolli skal ud på bænken næste kamp.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Tyndt eller ej, uden VAR bliver den slags jo som regel dømt. Det er simpelthen så idiotisk og så ringe.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 20:57Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:52Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Og ja, jeg sad og tænkte det samme. Få nu den bold væk, men niveauet er i denne tysker-æra jo så exceptionelt lavt, at de ikke engang magter at losse en bold ud af kommunen.
Ædruelighedens stemme
- Gentleman Finn
- Allstar

- Indlæg: 4225
- Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
For mange personlige fejl, men ret beset burde vi stå med alle 3 point, for det der var ikke et straffe. Hvornår har vi sidst fået så tyndt et straffe?
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
At vi spiller 30 min fodbold i den her kamp og er ved at vinde er jo helt sindssygt.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 21:03Tyndt eller ej, uden VAR bliver den slags jo som regel dømt. Det er simpelthen så idiotisk og så ringe.Funky skrev: ↑27. feb 2026, 20:57Jeg vil altså gerne se det straffe igen, det se altså enormt tyndt ud. Men fair nok hvis I andre mener, den er god nok. Det ringe - virkelig ringe - er bare, at man ikke har coolness til helt at nægte Hillerød at få bolden så langt frem. Vi har flere muligheder for bare at spille bolden rundt, men kan pludselig ikke ramme hinanden.R Rosenberg skrev: ↑27. feb 2026, 20:52Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Og ja, jeg sad og tænkte det samme. Få nu den bold væk, men niveauet er i denne tysker-æra jo så exceptionelt lavt, at de ikke engang magter at losse en bold ud af kommunen.
Men der skete noget da Helenius og Kaasa kom ind. Jasson er jo helt helt væk og har i mine øjne spillet sig af til næste fredag. Kaasa skal have den plads.
Og så skal de simpelhen have løst den bold omgang, den var jo katastrofal i store dele af den her kamp.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Er Helenius virkelig så meget over the hill rent fysisk, at han ikke kan starte? Enig i øvrigt, han og Kaasa lavede to rigtig gode indhop.troelsh skrev: ↑27. feb 2026, 21:00Idiotisk at Andersson rører hans trøje, men han laver godt nok også svanens død, jeg synes den er tynd.
Nå men sikke en lortekamp, 3-3 er et fair resultat, hvilket også næsten dræber det spinkle håb om oprykning.
Shit hvor blev vi 200% bedre offensivt med Helenius på banen, tiltrods for han næsten bevæger sig som en på 82, så har vi bare brug for en rigtig 9’er derinde, i stedet for tre dybdeløbere.
Næste kamp må se sådan ud:
Müller
Kallesøe - Tiedemann - Olsson/Noel - MC
Kaasa - Bonde/Håpnes - Møller
Kubel - John - Normann
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så kun 1. halvleg og de sidste 15 min.Gentleman Finn skrev: ↑27. feb 2026, 21:05For mange personlige fejl, men ret beset burde vi stå med alle 3 point, for det der var ikke et straffe. Hvornår har vi sidst fået så tyndt et straffe?
Det var ret deprimerende……..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Ja så har du da også undgået de 20 minutter, som var opløftende at se på.Mephisto2 skrev: ↑27. feb 2026, 21:15Så kun 1. halvleg og de sidste 15 min.Gentleman Finn skrev: ↑27. feb 2026, 21:05For mange personlige fejl, men ret beset burde vi stå med alle 3 point, for det der var ikke et straffe. Hvornår har vi sidst fået så tyndt et straffe?
Det var ret deprimerende……..
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."


