Det gjorde næsten ikke ondt!
Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
ahh makolli det satme op af bakke
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
AaB classic. Man vidste bare vi ikke kunne holde den.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hvorfor stopper Müller op?ikke godt af makolli
Men Han burde have gjort mere end at se på bolden Müller
Men Han burde have gjort mere end at se på bolden Müller
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
2-2. Makolli med nok en katastrofal indsats. Så er der nok til gengæld snak om, hvem der skal spille ved siden af Tiedemann næste gang. Noel måske?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Enig rigtig flot indlæg. han ligger da i hvert fald som det ser ud nu første billet på den VB.
pis vi smider føringen væk igen..
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Dejlige mål.
Dårligt af Makolli. Men hvorfor står Müller helt stille? For fanden.
Dårligt af Makolli. Men hvorfor står Müller helt stille? For fanden.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hvis midterforsvaret skal til at være et problem, så er vi da for alvor på røven.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Makolli har været meget lidt godt kørende i dag. Så skidt, at jeg vil mene, man godt kunne forsvare at starte med Olsson eller Noel i næste kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Du skal vist lige læse op på, hvad CTE har af symptomer..Brizzie1885 skrev: ↑27. feb 2026, 20:12Hvis man har CTE, så er det klart, at man kan komme frem til den konklusion. Vesttribunen er ikke skyld i, at man laver en horribel aflevering i poten af en Hillerød spiller. Punktum.Dalbjerg skrev: ↑27. feb 2026, 20:09Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..
Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..
Blæse og have mel i munden..
Og derudover så bør du læse, hvad folk skriver..
Ingen har sagt at der er nogen eller noget, som har 100 % af skylden for udfaldet..
Men kan godt se, at det bliver måske et lidt for højt kognitivt niveau at arbejde med, hvis vi skal udover sort/hvid udfald .
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Jeg synes sgu, Kaasa har lavet et godt indhop.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
JAAAAAAAAAAA selvmål ???
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Måållll!!
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Smuk smuk kasse 
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så prøv nu fucking at holde fokus!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Angreb er det bedste forsvar- specielt med vores forsvar i dag, så bliv nu ved
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Vores gode gamle topscorer!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Flashscore skriver hillerød fører 2-3 åh gud amatører
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hold op hvor er vi kommet bedre med i kampen. Kaasa ikke uden fejl i sit spil, men kæmpeglædeligt alligevel at se ham komme ind og have positivt impact.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."


