AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af RicoBR02 » 6. mar 2026, 23:37

calciomania skrev:
6. mar 2026, 20:53
Jeg beundrer Vesttribunens trofasthed og ihærdighed, men rationelt set forstår jeg den ikke.

De får SÅ mange skuffelser og bitre nederlag. Hvis jeg var dem, ville jeg tage ud og se noget ishockey eller håndbold i stedet og prøve at starte en ultras-kultur op derude, så man i det mindste også kan hygge sig med noget, der går godt PÅ banen. Men jeg tror simpelthen at Vesttribunen er så meget FODBOLDMÆND, at de ikke gider håndbold og ishockey. Men det må være utroligt krævende rent mentalt at stå og give så meget til holdet uge efter uge uden at få noget igen...
Jeg mangler ord...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4422
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Klaus » 6. mar 2026, 23:44

Det er sgu sørgeligt det her... Vi har måske to spillere, der kunne gå ind på et superligahold nemlig John og Tiedemann. Så har vi et stort talent i Møller og en tidligere topspiller i Helenius. Thats it. Noget der for alvor undrer mig er, at en spiller som Makolli er en skygge af sig selv. I efteråret havde han temperament, gav 100%, tacklede igennem og lavede engang i mellem nogle hjerneblødninger.... Nu har man fået fjernet hjerneblødningerne, men i processen taget hjertet med.

Men det allerværste er, at vi ikke længere har et hold. I begge forårets kampe har vores angribere haft kæmpe chancer, hvor de åbenlyst har kunnet spille bolden videre til medspillere, der ville få endnu større chancer, men i stedet valgte selv at afslutte. Jeg undrer mig oprigtigt over, hvordan det er lykkedes at gøre vores hold så dårligt som vi har set i de her to kampe.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af R Rosenberg » 6. mar 2026, 23:47

Klaus skrev:
6. mar 2026, 23:44
Det er sgu sørgeligt det her... Vi har måske to spillere, der kunne gå ind på et superligahold nemlig John og Tiedemann. Så har vi et stort talent i Møller og en tidligere topspiller i Helenius. Thats it. Noget der for alvor undrer mig er, at en spiller som Makolli er en skygge af sig selv. I efteråret havde han temperament, gav 100%, tacklede igennem og lavede engang i mellem nogle hjerneblødninger.... Nu har man fået fjernet hjerneblødningerne, men i processen taget hjertet med.

Men det allerværste er, at vi ikke længere har et hold. I begge forårets kampe har vores angribere haft kæmpe chancer, hvor de åbenlyst har kunnet spille bolden videre til medspillere, der ville få endnu større chancer, men i stedet valgte selv at afslutte. Jeg undrer mig oprigtigt over, hvordan det er lykkedes at gøre vores hold så dårligt som vi har set i de her to kampe.
Vejle?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Rams
Allstar
Allstar
Indlæg: 1033
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Rams » 7. mar 2026, 00:02

I dag var jeg inde og pisse i cafeteriet på Vanløse stadion, hvor min knægt trænede. Der var plakater og hyldester til pokalvinderne fra 1974.

Man kan godt frygte at det går samme vej, og at der er mere historie end fremtid i de herlige AaB-oplevelser….
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Funky » 7. mar 2026, 00:14

Jeg mener fortsat, det helt komplet uforståelige er, at vi kan se SÅ usammenhængende ud efter historiens længste vinter-optakt, hvor det er blevet sagt, at det er tiden sammen for holdet, som skulle vise sig som den bedste transfer.

Oprykning er selvfølgelig overhovedet ikke et tema længere, nu er man på, om man kan få ro til...ja, hvad f... man mener, man kan bruge ro til, efter åbenbart at have totalt forspildt sin optakt til foråret...i oprykningsspillet, eller om man lige tager en ny omgang nervebetonet cirkus med i nedrykningsspillet. Største spænding skal man vel finde i, om økonomien bliver så smadret nu, at næste sæson bliver endnu mere mission impossible. Wauw, can't wait.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af RufusTheDog » 7. mar 2026, 00:17

Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Kristian » 7. mar 2026, 00:18

baresi skrev:
6. mar 2026, 21:50
Funky skrev:
6. mar 2026, 21:35
calciomania skrev:
6. mar 2026, 21:27
Nordic skrev:
6. mar 2026, 21:25
Ja, det er han generelt. Men ikke i dag. Det er ikke "at tale ham op" - det er at være realistisk. Når en elendig spiller for en gangs skyld har en fornuftig kamp, skal man også være ærlig og påpege det. Det er i hvert fald ikke hans skyld, at vi taber i dag. Tværtimod kunne vi have tabt med 2 mål mere i hvert fald.
Müller er middelmådig, men slet ikke blandt de ringeste, synes jeg.

Han virker dog helt hæderlig på et hold, hvor der er mange, der præsterer dårligere end ham.

Efter min mening skal vel ca. 6-7 ud af de 11 startelvere skiftes ud til næste sæson, hvis oprykning skal være realistisk.
Jeg tror ikke, vi rigtigt kan vurdere spillerne, når de spiller på et hold, som ikke har nogen struktur. Altså, måske er det rigtigt, at langt de fleste er hamrende dårlige, det er jeg da åben overfor, men det, vi med SIKKERHED kan sige, det er, at noget er gået galt på et helt vanvittigt, episk plan i forberedelsen til dette forår, for man ser jo 11 mand traske ind på banen og levere i hvert fald 45 minutter, som ser ud, som om de faktisk først har mødt hinanden nede i spillertunnelen!!! Håpnes, Bonde og Kallesøe klovner rundt i 1. halvleg, helt åbenlyst uden nogen anelse om, hvordan de egentlig skal fungere, hvor de selv skal befinde sig, hvor deres holdkammerater bør befinde sig. Der er ingen ro, ingen fortrolighed, ingen frihed baseret på genkendelse af mønstre. Derfor går det hele utroligt langsomt, omstændeligt, og med en helt uhyrlig fejlrate.

Hvad f.... har de trænet på i 8 uger??!?!
Fuldstændig spot on - højers ansvar
Der er masser tid til at implementer en stil ..
Spot on!!
Der er noget gennemgribende galt med vores opstart til det her forår. Højer har et kæmpe ansvar for, at de her spillere performer på den her måde, for et eller andet er der gået galt.

I efteråret lignede vi et hold. Nu ligner vi en flok, der løber rundt uden hoveder.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Jakobsen » 7. mar 2026, 00:21

Funky skrev:
7. mar 2026, 00:14
Jeg mener fortsat, det helt komplet uforståelige er, at vi kan se SÅ usammenhængende ud efter historiens længste vinter-optakt, hvor det er blevet sagt, at det er tiden sammen for holdet, som skulle vise sig som den bedste transfer.

Oprykning er selvfølgelig overhovedet ikke et tema længere, nu er man på, om man kan få ro til...ja, hvad f... man mener, man kan bruge ro til, efter åbenbart at have totalt forspildt sin optakt til foråret...i oprykningsspillet, eller om man lige tager en ny omgang nervebetonet cirkus med i nedrykningsspillet. Største spænding skal man vel finde i, om økonomien bliver så smadret nu, at næste sæson bliver endnu mere mission impossible. Wauw, can't wait.
Men er det tabt fordi træneren er ringe eller fordi materialet er for ringe?
Hvor mange supereligaspillere har vi reelt på det her hold?

Helenius og Tiedeman kan være med i Superligaen og jeg tror også at Normann og måske Kaasa kunne i en anden situation.
Bonde, Noel og Møller har talentet, men jeg kan ikke se, at de er der endnu. Marc Nielsen kunne også men hvad ellers.

Müller: NEEEEJ!
Kallesøe: Virker til den tid er ovre
Andersson: Måske, men under middel
Adedeji: NEJ NEJ NEJ!
Håpnes: De mangler han at bevise
Pudel: At best under middel
Kubel: Sikkert, men nok for nogle andre end os.
Olsson: Talentet er der måske
Jasson: NEJ NEJ NEJ!
Maarup: Så afgjort nej!
De Boer: Så afgjort nej
Børsting: Ikke længere
Kelvin: Har vi set, at han ikke har niveau til
Makolli: Mr. Hjerneblødninger vil få det svært deroppe
Amankwah: NEJ!
Diagne: NEJ!
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Jakobsen » 7. mar 2026, 00:24

RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2334
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af RicoBR02 » 7. mar 2026, 00:32

Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:24
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
Bedømt ud fra lydniveauet så skabte det en god stemning. Er du bare blevet for gammel til vest?

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af RufusTheDog » 7. mar 2026, 00:35

Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:24
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
Kaasa har fået masser af tid, ligesom alle de andre og har skuffet, men det ligner han er på vej frem - dog uden målbart resultat endnu.
Det er muligt der er sagt noget bøvet i mikrofonen, dog småting i forhold til Samsøgade eller Vest i gamle dage.
Men intentionen burde få folk til at se igennem fingre med det.
Du vil ikke selv op i tårnet, og tænker ikke der er en skov af hænder når der bliver efterlyst folk til tjansen. Så bare lidt respekt ville være klædeligt.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Jakobsen » 7. mar 2026, 00:42

RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:35
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:24
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
Kaasa har fået masser af tid, ligesom alle de andre og har skuffet, men det ligner han er på vej frem, dog uden målbart resultat.
Det er muligt der er sagt noget bøvet i mikrofonen, dog småting i forhold til Samsøgade eller Vest i gamle dage, men intentionen burde få folk til at se igennem fingrer med det. Du vil ikke selv op i tårnet, og tænker ikke der er en skov af hænder når der bliver efterlyst folk til tjansen. Så bare lidt respekt ville være klædeligt.
Men måske skulle man acceptere at Vest næppe bliver en ren stemnignstribune lige med et samme og, at der er et stort segment af mennesker, som hygger sig ude i hjørnet med at se en bold og få et par øl og som man aldrig får med ved at give den som emsig spinninginstruktør. Det er egentlig primært bare et segment af mennesker, som hygger sig og passer sig selv og dårlig kunne være mindre modtagelige overfor en knægt med for meget mikrofontid.
RAUS RAUS SSE!

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af RufusTheDog » 7. mar 2026, 00:50

Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:42
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:35
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:24
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
Kaasa har fået masser af tid, ligesom alle de andre og har skuffet, men det ligner han er på vej frem, dog uden målbart resultat.
Det er muligt der er sagt noget bøvet i mikrofonen, dog småting i forhold til Samsøgade eller Vest i gamle dage, men intentionen burde få folk til at se igennem fingrer med det. Du vil ikke selv op i tårnet, og tænker ikke der er en skov af hænder når der bliver efterlyst folk til tjansen. Så bare lidt respekt ville være klædeligt.
Men måske skulle man acceptere at Vest næppe bliver en ren stemnignstribune lige med et samme og, at der er et stort segment af mennesker, som hygger sig ude i hjørnet med at se en bold og få et par øl og som man aldrig får med ved at give den som emsig spinninginstruktør. Det er egentlig primært bare et segment af mennesker, som hygger sig og passer sig selv og dårlig kunne være mindre modtagelige overfor en knægt med for meget mikrofontid.
Lige med det samme? Klacken rykkede til Vest i 94.
Siden da er kernen blevet dobbelt så stor, og den bliver aldrig større pga (mentalt) sure gamle mænd med armene over kors, som ikke har indset de er blevet for gamle til en ståplads.
Selv Bitre Nord er for vild til dig.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6759
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Jakobsen » 7. mar 2026, 01:13

RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:50
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:42
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:35
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:24
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:07
To stay listen:
- Helenius
- Bonde (der er trods talent at udvikle på)
- Møller
- Tiedeman
- Kubel (for tidligt at dumpe ham)
- Noel

To Go listen
- Müller
- Kallesøe
- Andersson
- Nielsen
- Adedeji
- Håbløs
- Normann (når man ikke kan være med på det hold så er det satme sløjt)
- Pudel (SSE dødvægt)
- Olsson
- Jasson
- Maarup
- De Boer
- Kaasa (fint CV, men kæmpe flop so far)
- Børsting
- Kelvin
- Makolli
- Amankwah
- Diagne

Jeg gider simpethen ikke glo et sekund mere på alle de ligegyldigheder af fodboldspillere.

Og vores capo - tag dig sammen knægt:
- Nej AaB vinder ikke fordi vi synger
- Du får ikke iokket flere stemningsskabende fans frem ved at brøle udover højtaleranlæget i 90 minutter og skælde ud
- Og du påstod vi er her for drengene. Intet kunne være mere forkert - vi er her for AaB!

Og til Bernhard Peters - må din røv klø og dine arme være for korte mens du brænder i h.... Og læser du ikke selv med så må Pontoppi godt sige det videre.
Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
Kaasa har fået masser af tid, ligesom alle de andre og har skuffet, men det ligner han er på vej frem, dog uden målbart resultat.
Det er muligt der er sagt noget bøvet i mikrofonen, dog småting i forhold til Samsøgade eller Vest i gamle dage, men intentionen burde få folk til at se igennem fingrer med det. Du vil ikke selv op i tårnet, og tænker ikke der er en skov af hænder når der bliver efterlyst folk til tjansen. Så bare lidt respekt ville være klædeligt.
Men måske skulle man acceptere at Vest næppe bliver en ren stemnignstribune lige med et samme og, at der er et stort segment af mennesker, som hygger sig ude i hjørnet med at se en bold og få et par øl og som man aldrig får med ved at give den som emsig spinninginstruktør. Det er egentlig primært bare et segment af mennesker, som hygger sig og passer sig selv og dårlig kunne være mindre modtagelige overfor en knægt med for meget mikrofontid.
Lige med det samme? Klacken rykkede til Vest i 94. Siden da er kernen blevet dobbelt så stor, og den bliver aldrig større pga sure gamle mænd med armene over kors, som ikke har indset de er blevet for gamle til en ståplads.
Selv Bitre Nord er for vild til dig.
Hvem er nu den snæversynede gamle og sure? Jeg har aldrig sagt, at er ikke må være stemningskabende fans eller, at de skal holde op med det, men Vest er en mere mangfoldig tribune end klacken og det mikrofonbrægeri er trættende at høre på og det ligner ikke, at det har nogen synlig effekt på dem dem der ikke synger. Når man kigger sig omkring er det ikke fordi resten af afsnittet tænker "Nå nu må jeg satme synge med fordi drengen i højtaleren råber det".
RAUS RAUS SSE!

RufusTheDog
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 20. aug 2024, 07:21

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af RufusTheDog » 7. mar 2026, 01:22

Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 01:13
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:50
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:42
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:35
Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:24
RufusTheDog skrev:
7. mar 2026, 00:17


Du er for hård ved John, Pudel og Kaasa. Og din rating af Noel forstår jeg ikke.
Hvad med du selv skyder brystet frem, tager ansvar og træder op i capo-tårnet og viser hvordan man gør det?
Jeg synes vi har givet Kaasa masser af tid og chance og det var en spiller jeg selv havde stor tiltro og forventning til, men svært at pege på en virkelig god præstation og især kontinuerligt gode præstationer.
Og John - bliver spist til morgenmad af selv middel forsvar i 1. div. Pudel kan da spiller Superliga, men langt under middel.
Noel er på talent og og forventing om noget bedre.

Jeg siger ikke jeg ved, hvordan man skal gøre, men jeg kan konstatere at 90 minutter bræhen over højtalerne skabte mere irritation hvor jeg stod end, at det fik flere med.
Kaasa har fået masser af tid, ligesom alle de andre og har skuffet, men det ligner han er på vej frem, dog uden målbart resultat.
Det er muligt der er sagt noget bøvet i mikrofonen, dog småting i forhold til Samsøgade eller Vest i gamle dage, men intentionen burde få folk til at se igennem fingrer med det. Du vil ikke selv op i tårnet, og tænker ikke der er en skov af hænder når der bliver efterlyst folk til tjansen. Så bare lidt respekt ville være klædeligt.
Men måske skulle man acceptere at Vest næppe bliver en ren stemnignstribune lige med et samme og, at der er et stort segment af mennesker, som hygger sig ude i hjørnet med at se en bold og få et par øl og som man aldrig får med ved at give den som emsig spinninginstruktør. Det er egentlig primært bare et segment af mennesker, som hygger sig og passer sig selv og dårlig kunne være mindre modtagelige overfor en knægt med for meget mikrofontid.
Lige med det samme? Klacken rykkede til Vest i 94. Siden da er kernen blevet dobbelt så stor, og den bliver aldrig større pga sure gamle mænd med armene over kors, som ikke har indset de er blevet for gamle til en ståplads.
Selv Bitre Nord er for vild til dig.
Hvem er nu den snæversynede gamle og sure? Jeg har aldrig sagt, at er ikke må være stemningskabende fans eller, at de skal holde op med det, men Vest er en mere mangfoldig tribune end klacken og det mikrofonbrægeri er trættende at høre på og det ligner ikke, at det har nogen synlig effekt på dem dem der ikke synger. Når man kigger sig omkring er det ikke fordi resten af afsnittet tænker "Nå nu må jeg satme synge med fordi drengen i højtaleren råber det".
Umiddelbart ham der gik en klasse over Tollundmanden.
Men der var faktisk frrrremragende stemning, når man tænker på det er en klub i opløsning, så det må have virket.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.

Baatnakken
1. div
1. div
Indlæg: 258
Tilmeldt: 14. aug 2022, 16:40
Favoritspiller: Prica

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Baatnakken » 7. mar 2026, 07:24

Kunne vi vende tilbage og diskutere den pinlige "indsats" inden for stregerne frem for det der personfnidder

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 245
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af andrii » 7. mar 2026, 07:46

Baatnakken skrev:
7. mar 2026, 07:24
Kunne vi vende tilbage og diskutere den pinlige "indsats" inden for stregerne frem for det der personfnidder
Jeg tænker både alt det saglige og usaglige har været på banen nu. ;) Personligt vil jeg helst glemme kampen i går, hvor jeg efterfølgende sad lidt vantro tilbage og følte mig en smule “snydt”. :'(

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af Funky » 7. mar 2026, 07:49

Jakobsen skrev:
7. mar 2026, 00:21
Funky skrev:
7. mar 2026, 00:14
Jeg mener fortsat, det helt komplet uforståelige er, at vi kan se SÅ usammenhængende ud efter historiens længste vinter-optakt, hvor det er blevet sagt, at det er tiden sammen for holdet, som skulle vise sig som den bedste transfer.

Oprykning er selvfølgelig overhovedet ikke et tema længere, nu er man på, om man kan få ro til...ja, hvad f... man mener, man kan bruge ro til, efter åbenbart at have totalt forspildt sin optakt til foråret...i oprykningsspillet, eller om man lige tager en ny omgang nervebetonet cirkus med i nedrykningsspillet. Største spænding skal man vel finde i, om økonomien bliver så smadret nu, at næste sæson bliver endnu mere mission impossible. Wauw, can't wait.
Men er det tabt fordi træneren er ringe eller fordi materialet er for ringe?
Hvor mange supereligaspillere har vi reelt på det her hold?

Helenius og Tiedeman kan være med i Superligaen og jeg tror også at Normann og måske Kaasa kunne i en anden situation.
Bonde, Noel og Møller har talentet, men jeg kan ikke se, at de er der endnu. Marc Nielsen kunne også men hvad ellers.

Müller: NEEEEJ!
Kallesøe: Virker til den tid er ovre
Andersson: Måske, men under middel
Adedeji: NEJ NEJ NEJ!
Håpnes: De mangler han at bevise
Pudel: At best under middel
Kubel: Sikkert, men nok for nogle andre end os.
Olsson: Talentet er der måske
Jasson: NEJ NEJ NEJ!
Maarup: Så afgjort nej!
De Boer: Så afgjort nej
Børsting: Ikke længere
Kelvin: Har vi set, at han ikke har niveau til
Makolli: Mr. Hjerneblødninger vil få det svært deroppe
Amankwah: NEJ!
Diagne: NEJ!
Njah, jeg er ikke enig i alle de vurderinger, og spørgsmålet, du stiller, rammer for mig at se lidt ved siden af den opgave, man har med den trup, man nu engang har lige nu: At skrue et kompetitivt 1.div. Hold sammen, som kan gå ud og eks. se markant bedre ud end en oprykker fra 2.div. Eller endnu mere simpelt sagt: At dukke op til forårets kampe med synlige forbedringer i det kollektive spil oven på verdenshistoriens længste forberedelse. Jeg kan ikke beskrive, hvor skuffet jeg var over, at man har fået ikke engang ingenting men MINUS ud af sine forberedelser! Man må simpelthen have ramt helt ved siden at skiven med sine forsøg på at lægge noget struktur og mønstre og dermed robusthed ind i holdet, og så er jeg sådant set ikke overrasket over, at den enkelte spiller kommer til at se smådum ud i den ene og anden situation. De er overladt til sig selv.

Højer og Møller slog selv meget på, hvor godt den lange optakt til foråret skulle gøre os. Det var den forventningsafstemning, de SELV lavede med omverdenen. Og vi står altså ikke og er ramt af 5-6 kritiske skader på nøglepersoner i truppen eller noget. Jeg mener, uanset spillermaterialet, at man burde kunne have mødt op med et mere sammentømret HOLD til de her 4 kampe, man selv har udskreget som afgørende. Vi ved jo, hvad niveauet var før vinterpausen, og det var edderbrodemere højere end det, man har forsøgt at bygge, og som vi nu står med. Vi har nu i de to seneste kampe set markant bedre ud end Hillerød i 20-25 minutter ud af 90, og har højst været på niveau med ÅF (uden at blive rigtigt farlige, deres målmand tvinges ikke til EN eneste reel redning) i 40 minutter ud af 90. På hjemmebane.

Alarmklokkerne ringede vel allerede i de to sidste træningskampe, som røbede, at udviklingen faktisk gik baglæns på holdet. Jeg kan mærke på mig selv, at jeg efterhånden er ved at blive følelsesmæssigt slukket i forhold til, hvad der sker i og med AaB, så det er ved at være på et teoretisk plan, jeg kan skrive, at at det da er “spændende” hvordan Højer og co. vil løse den opgave, man nu står med.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold
Indlæg: 974
Tilmeldt: 7. jul 2013, 12:58

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af emenike » 7. mar 2026, 08:00

Ved godt at alt er råddent i og omkring klubben og at vilkårene for succes er på noget nær det laveste mens det har stået på professionel fodbold, men skulle man snart tage at kigge med endnu mere kritiske øjne på Højers rolle i den aktuelle nedtur? Hele “planen” var jo, at det var i vinterpausen man skulle høste frugterne af de sene transfers i sommer og få holdet spillet ordentligt sammen med en klar spillestil og alt det der. Siden første fløjt i foråret har det tværtimod lignet en spillemæssig krise og man har været taktisk totalt slået, faktisk endnu værre end man så i perioder før vinterpausen.

Hvad har de dog brugt tiden på?

Faktisk lidt sjovt, på den tragikomiske måde, at det minder meget om seneste sæson i superligaen hvor fortællingen også var at vi bare lige skulle have en vinterpause til at spille holdet og de unge spillere sammen, og så skulle alt nok blive bedre i foråret. Man kunne snildt frygte samme udfald hvis det fortsætter som nu…

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4630
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.

Indlæg af doukas » 7. mar 2026, 08:30

Og så kan vi glæde os til årsrapporten kommer på onsdag, hvori der er nedfældet en forventning om minus 50 millioner i 2026. Hvordan fanden man overhovedet kan have udgifter for 50 millioner i AaBs situation er simpelthen et gigantisk mysterium, som jeg håber journalisterne begynder at grave i.

Der er nogen, som snart må indse, at den her stinkende lort af en forretning/organisation skal brændes fuldstændig ned til grunden, og så skal den genopbygges over de næste mange år, ellers kommer vi aldrig videre.

Jeg er efterhånden der, hvor jeg synes vi skal droppe alle de elendige lappeløsninger og starte helt forfra med en konkurs og en tur ned i Danmarksserien.

Fuck dig Bælum, din kæmpe idiot og fuck den bestyrelse, som smed Stephan Schors på porten.

Fuck toppen af det nordjyske erhvervsliv for at være så vanvittig inkompetente.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar