Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Ikke mere ufortjent end at B93 lige var sluppet afsted med at begå straffe… Men spillet er da i øvrigt elendigt. Det var lidt individuel klasse af Normann og Kubel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Nøj Marc Nielsens defensive kvaler bliver udstillet i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Enig. Men samtidig så er det også så ufatteligt lidt, der skal til for at være klart bedre. B93 er jo et horribelt hold, som til gengæld kommer med en helvedes masse glæde og energi. Men de er jo OGSÅ dårlige.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 19:26En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Fin redning af Grønkjær - urutineret retur.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Vi kan da glæde os over, at det er Bertil, der står i målet og ikke Müller.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
18-årige Grønkjær er klasser over Müller. Og så har han derudover en målmands mod.
Ædruelighedens stemme
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 19:26En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Jamen præcis - vi møder en flok halvprofessionelle men er alligevel på hælene. De fungerer bare bedre som hold og så vil de det simpelthen mere end flere af vores spillere. Men det er sådan en kamp vi fint kan vinde på individuel kvalitet hos en håndfuld spillere, som så mange andre gange i sæsonen. Men holdpræstationen er under al kritik.Kunji skrev: ↑15. maj 2026, 19:30Enig. Men samtidig så er det også så ufatteligt lidt, der skal til for at være klart bedre. B93 er jo et horribelt hold, som til gengæld kommer med en helvedes masse glæde og energi. Men de er jo OGSÅ dårlige.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 19:26En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Fin redning af Grønkjær - urutineret retur.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Kan se at Müller ikke er på bænken i dag. Nogen der ved om han er skadet eller bare ved at blive presset ud af klubben?
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Møller har da ret - det er fuldstændig åbenlyst, hvor lidt sammenspillet, det her hold er i forhold til stort set alle modstandere. Det er pinagtigt tydeligt. Om man så kunne forvente at være længere på noget tidspunkt - det står han nok ikke og siger for åben skærm.baresi skrev: ↑15. maj 2026, 19:32man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 19:26En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Næsten ren ishockey-defending som vores forsvarere får smidt sig ned og blokerer skuddene. Fodbold er de knap så gode til....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Måske er B93’s Adam Ahmad en spiller man skulle kigge nærmere på i transfervinduet… Med mindre han blot stråler fordi AaB gør det modsatte.
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
kors i skuret hvor er vi ringe
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Men det burde være muligt at sammen spille et hold på 1 års tid… og så må han jo vurdere traæneren istedetFunky skrev: ↑15. maj 2026, 19:37Møller har da ret - det er fuldstændig åbenlyst, hvor lidt sammenspillet, det her hold er i forhold til stort set alle modstandere. Det er pinagtigt tydeligt. Om man så kunne forvente at være længere på noget tidspunkt - det står han nok ikke og siger for åben skærm.baresi skrev: ↑15. maj 2026, 19:32man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.Hanga skrev: ↑15. maj 2026, 19:26En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.
Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Vi skulle da i hvert fald hurtigt nok få pillet den kvalitet han har ud af ham. Som med næsten alle andre spillere vi henter.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Vi skal godt nok være glade for at den står 1-1. Vi burde være håbløst bagud nu. Hvis det her også er indstillingen, når vi reelt har noget at spille for, ser det katastrofalt ud.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Er Møller virkelig så stort et talent?
Jeg syns ik helt jeg kan se det endnu og så mangler han bare krop … han ligner ikke en der kan spille senior fodbold
Og syns jo ik han kommer med noget hverken defensivt eller offensivt hvor man tænker Wow
Så hellere man prøvede Normann Som 10er i en n 4-2-3-1
Det kunne være spændende
Og så er Cornelius Olsen da helt væk
Jeg syns ik helt jeg kan se det endnu og så mangler han bare krop … han ligner ikke en der kan spille senior fodbold
Og syns jo ik han kommer med noget hverken defensivt eller offensivt hvor man tænker Wow
Så hellere man prøvede Normann Som 10er i en n 4-2-3-1
Det kunne være spændende
Og så er Cornelius Olsen da helt væk
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Møller er ret skidt kørende oppe foran. Får ikke fat i ret meget, og når han gør skiller han sig dårligt af med bolden. Skuffende han ikke kan vise mere mod sådan en modstander.
Jeg må give Olsson lidt kredit for at vise vilje, og Makolli for at have rystet sit kiks af sig. Grønkjær med et par okay indgreb, om end lidt shaky at se på. Thomsen kører bare på, det er fint.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
- Romario
- Drenge

- Indlæg: 37
- Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
- Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: 9560
Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19
Vanvittigt spændende kantspiller. Har spillet ungdomsbold i John Møllers gamle klub AB. Han kan i hvert fald lavet noget ravage, og en tur til Nordjylland afskrækker ikke (har spillet i Vendsyssel før),

