Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Hanga » 15. maj 2026, 19:26

En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.

Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Funky » 15. maj 2026, 19:28

Nordic skrev:
15. maj 2026, 19:23
SÅ Ufortjent, men det er lige meget! Fedt!
Ikke mere ufortjent end at B93 lige var sluppet afsted med at begå straffe… Men spillet er da i øvrigt elendigt. Det var lidt individuel klasse af Normann og Kubel.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Hanga » 15. maj 2026, 19:29

Nøj Marc Nielsens defensive kvaler bliver udstillet i dag.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Kunji » 15. maj 2026, 19:30

Hanga skrev:
15. maj 2026, 19:26
En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.

Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Enig. Men samtidig så er det også så ufatteligt lidt, der skal til for at være klart bedre. B93 er jo et horribelt hold, som til gengæld kommer med en helvedes masse glæde og energi. Men de er jo OGSÅ dårlige.

Fin redning af Grønkjær - urutineret retur.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Falkeren
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 12. nov 2023, 15:10

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Falkeren » 15. maj 2026, 19:30

Vi kan da glæde os over, at det er Bertil, der står i målet og ikke Müller.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af R Rosenberg » 15. maj 2026, 19:31

18-årige Grønkjær er klasser over Müller. Og så har han derudover en målmands mod.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af baresi » 15. maj 2026, 19:32

Hanga skrev:
15. maj 2026, 19:26
En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.

Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Hanga » 15. maj 2026, 19:33

Kunji skrev:
15. maj 2026, 19:30
Hanga skrev:
15. maj 2026, 19:26
En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.

Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
Enig. Men samtidig så er det også så ufatteligt lidt, der skal til for at være klart bedre. B93 er jo et horribelt hold, som til gengæld kommer med en helvedes masse glæde og energi. Men de er jo OGSÅ dårlige.

Fin redning af Grønkjær - urutineret retur.
Jamen præcis - vi møder en flok halvprofessionelle men er alligevel på hælene. De fungerer bare bedre som hold og så vil de det simpelthen mere end flere af vores spillere. Men det er sådan en kamp vi fint kan vinde på individuel kvalitet hos en håndfuld spillere, som så mange andre gange i sæsonen. Men holdpræstationen er under al kritik.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

José
2. div
2. div
Indlæg: 133
Tilmeldt: 25. apr 2006, 11:53
Geografisk sted: far away from reality

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af José » 15. maj 2026, 19:36

Kan se at Müller ikke er på bænken i dag. Nogen der ved om han er skadet eller bare ved at blive presset ud af klubben?

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Funky » 15. maj 2026, 19:37

baresi skrev:
15. maj 2026, 19:32
Hanga skrev:
15. maj 2026, 19:26
En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.

Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.
Møller har da ret - det er fuldstændig åbenlyst, hvor lidt sammenspillet, det her hold er i forhold til stort set alle modstandere. Det er pinagtigt tydeligt. Om man så kunne forvente at være længere på noget tidspunkt - det står han nok ikke og siger for åben skærm.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af jens fup » 15. maj 2026, 19:37

Næsten ren ishockey-defending som vores forsvarere får smidt sig ned og blokerer skuddene. Fodbold er de knap så gode til....
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

andrii
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 6. feb 2021, 21:34
Favoritspiller: Frank Strandli

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af andrii » 15. maj 2026, 19:38

Måske er B93’s Adam Ahmad en spiller man skulle kigge nærmere på i transfervinduet… Med mindre han blot stråler fordi AaB gør det modsatte.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af AlbertE » 15. maj 2026, 19:40

kors i skuret hvor er vi ringe

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af baresi » 15. maj 2026, 19:43

Funky skrev:
15. maj 2026, 19:37
baresi skrev:
15. maj 2026, 19:32
Hanga skrev:
15. maj 2026, 19:26
En ufortjent udligning.
Vi taber 9 ud af 10 dueller og virker som altid helt væk som hold. Endnu engang må man smerteligt erkende at vi for 70 mio i personaleudgifter har et hold, der ikke ser bedre ud end en flok halvprofessionelle.

Der er vitterligt intet lys for enden af tunnellen.
man kan heller ikke tage hverken højer eller for den sags skyld john møller seriøst når de står og snakker.
john møller svarer stort set ikke på noget som helst.
"det handler om at få spillet det her hold sammen" JESUS CHRIST altså. de har snart været sammen i et år men kan intet og højer han er fyret inden jul for han kan simpelthen ikke sættet et hold sammen og slet ikke op. . .højer kan simpelthen ikke sætte et hold sammen der har balance uagtet spiller materiale. vi kan jo ikke sige at vi bør være ringere end nogle bund 6 hold.
Møller har da ret - det er fuldstændig åbenlyst, hvor lidt sammenspillet, det her hold er i forhold til stort set alle modstandere. Det er pinagtigt tydeligt. Om man så kunne forvente at være længere på noget tidspunkt - det står han nok ikke og siger for åben skærm.
Men det burde være muligt at sammen spille et hold på 1 års tid… og så må han jo vurdere traæneren istedet

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Hanga » 15. maj 2026, 19:43

andrii skrev:
15. maj 2026, 19:38
Måske er B93’s Adam Ahmad en spiller man skulle kigge nærmere på i transfervinduet… Med mindre han blot stråler fordi AaB gør det modsatte.
Vi skulle da i hvert fald hurtigt nok få pillet den kvalitet han har ud af ham. Som med næsten alle andre spillere vi henter.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af R Rosenberg » 15. maj 2026, 19:44

Fint teknik, Børsting.
Ædruelighedens stemme

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af jens fup » 15. maj 2026, 19:44

Vi skal godt nok være glade for at den står 1-1. Vi burde være håbløst bagud nu. Hvis det her også er indstillingen, når vi reelt har noget at spille for, ser det katastrofalt ud.
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af baresi » 15. maj 2026, 19:46

Er Møller virkelig så stort et talent?
Jeg syns ik helt jeg kan se det endnu og så mangler han bare krop … han ligner ikke en der kan spille senior fodbold
Og syns jo ik han kommer med noget hverken defensivt eller offensivt hvor man tænker Wow

Så hellere man prøvede Normann Som 10er i en n 4-2-3-1
Det kunne være spændende

Og så er Cornelius Olsen da helt væk

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Funky » 15. maj 2026, 19:47

AlbertE skrev:
15. maj 2026, 19:40
kors i skuret hvor er vi ringe
Møller er ret skidt kørende oppe foran. Får ikke fat i ret meget, og når han gør skiller han sig dårligt af med bolden. Skuffende han ikke kan vise mere mod sådan en modstander.

Jeg må give Olsson lidt kredit for at vise vilje, og Makolli for at have rystet sit kiks af sig. Grønkjær med et par okay indgreb, om end lidt shaky at se på. Thomsen kører bare på, det er fint.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Romario
Drenge
Drenge
Indlæg: 37
Tilmeldt: 21. jul 2011, 10:46
Favoritspiller: Peter Rasmussen, Thomas Enevoldsen, Jakob Ahlmann
Geografisk sted: 9560

Re: Optakt: B 93 - Nordic Football Group 15/5 kl.19

Indlæg af Romario » 15. maj 2026, 19:47

andrii skrev:
15. maj 2026, 19:38
Måske er B93’s Adam Ahmad en spiller man skulle kigge nærmere på i transfervinduet… Med mindre han blot stråler fordi AaB gør det modsatte.
Vanvittigt spændende kantspiller. Har spillet ungdomsbold i John Møllers gamle klub AB. Han kan i hvert fald lavet noget ravage, og en tur til Nordjylland afskrækker ikke (har spillet i Vendsyssel før),

Besvar