Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af le Cid » 27. feb 2026, 20:31

AlbertE skrev:
27. feb 2026, 20:29
le Cid skrev:
27. feb 2026, 20:29
AlbertE skrev:
27. feb 2026, 20:27
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa valdemar møller hvilken vending de indskiftninger har skabt
Hov hov - vi er nogen, der har et forsinket stream! :D
Undskyld, men i det mindste gav det lidt og glæde sig til så :')
Det gjorde næsten ikke ondt! :D
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:31

ahh makolli det satme op af bakke

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Forza » 27. feb 2026, 20:31

AaB classic. Man vidste bare vi ikke kunne holde den.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af DenSataniskeHest » 27. feb 2026, 20:32

Hvorfor stopper Müller op?ikke godt af makolli
Men Han burde have gjort mere end at se på bolden Müller

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:32

2-2. Makolli med nok en katastrofal indsats. Så er der nok til gengæld snak om, hvem der skal spille ved siden af Tiedemann næste gang. Noel måske?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:32

Funky skrev:
27. feb 2026, 20:29
AlbertE skrev:
27. feb 2026, 20:27
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa valdemar møller hvilken vending de indskiftninger har skabt
Jeps. Men jeg vil mene, det er Marc Nielsen som laver et signatur indlæg til Møller. Så er der vist ikke mere snak om, hvem der skal spille venstre back.

Og ja, Helenius og Kaasa har tilført holdet noget. Satme dejligt at se.
Enig rigtig flot indlæg. han ligger da i hvert fald som det ser ud nu første billet på den VB.

pis vi smider føringen væk igen..

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Sauer » 27. feb 2026, 20:33

Dejlige mål.

Dårligt af Makolli. Men hvorfor står Müller helt stille? For fanden.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:34

Hvis midterforsvaret skal til at være et problem, så er vi da for alvor på røven.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:36

Kunji skrev:
27. feb 2026, 20:34
Hvis midterforsvaret skal til at være et problem, så er vi da for alvor på røven.
Makolli har været meget lidt godt kørende i dag. Så skidt, at jeg vil mene, man godt kunne forsvare at starte med Olsson eller Noel i næste kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Dalbjerg » 27. feb 2026, 20:37

Brizzie1885 skrev:
27. feb 2026, 20:12
Dalbjerg skrev:
27. feb 2026, 20:09
Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..

Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..


Blæse og have mel i munden..
Hvis man har CTE, så er det klart, at man kan komme frem til den konklusion. Vesttribunen er ikke skyld i, at man laver en horribel aflevering i poten af en Hillerød spiller. Punktum.
Du skal vist lige læse op på, hvad CTE har af symptomer..

Og derudover så bør du læse, hvad folk skriver..

Ingen har sagt at der er nogen eller noget, som har 100 % af skylden for udfaldet..

Men kan godt se, at det bliver måske et lidt for højt kognitivt niveau at arbejde med, hvis vi skal udover sort/hvid udfald .

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:37

Jeg synes sgu, Kaasa har lavet et godt indhop.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:37

JAAAAAAAAAAA selvmål ???

Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1109
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Hinsur » 27. feb 2026, 20:38

Måållll!!

Jyden
2. div
2. div
Indlæg: 187
Tilmeldt: 21. okt 2015, 21:29
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Jyden » 27. feb 2026, 20:38

Smuk smuk kasse :aabfan:

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Kunji » 27. feb 2026, 20:38

Så prøv nu fucking at holde fokus!
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:38

Jyden skrev:
27. feb 2026, 20:38
Smuk smuk kasse :aabfan:
Årets kasse!

OpogNed
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 1. sep 2025, 22:08
Favoritspiller: Bomholt

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af OpogNed » 27. feb 2026, 20:39

Angreb er det bedste forsvar- specielt med vores forsvar i dag, så bliv nu ved

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 5043
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af le Cid » 27. feb 2026, 20:40

Vores gode gamle topscorer!!!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af AlbertE » 27. feb 2026, 20:40

Flashscore skriver hillerød fører 2-3 åh gud amatører

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26

Indlæg af Funky » 27. feb 2026, 20:42

Hold op hvor er vi kommet bedre med i kampen. Kaasa ikke uden fejl i sit spil, men kæmpeglædeligt alligevel at se ham komme ind og have positivt impact.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar