Det lignede også en Hillerød mand som scorede
Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
-
Dongdongwh0
- 2. div

- Indlæg: 164
- Tilmeldt: 28. apr 2025, 10:37
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
HVORFOR skifte ud når vi sidder på alt… det er så håbløst
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Man vil vel ikke gå ned på kræfter de sidste 10 minutter, og man tager Kubel ud, som nok stadig er ved at tilpasse sig fysisk, og Marc N, som har pisket op og ned af venstresiden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det var det nu også, bare i den for dem forkerte ende
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Er Abdul Sulemana den RTD-lillebror, der skulle være det største talent fra RTD nogensinde? Vildt nok han er endt i Hillerød-
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hvilket er fair hvis man lavede 1 til 1, men man skifter Håpnæs ind for Kubel og dermed defensivt - fatter det ikke
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
fuck hvor er det dumt straffe til hillerød
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det her hold…
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Man vidste bare det ville ske, ikke?
Danske mestre i at smide føringer.
Danske mestre i at smide føringer.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er jo ikke engang sjovt længere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Der er ingen kynisme I det her hold..
AaB classic
AaB classic
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Og derfor skulle Kubel selvfølgelig ikke ud
-
Brizzie1885
- Ynglinge

- Indlæg: 93
- Tilmeldt: 29. jan 2025, 19:23
- Favoritspiller: Widell
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Holy shit, inkarnationen af 'well, ackshually'Dalbjerg skrev: ↑27. feb 2026, 20:37Du skal vist lige læse op på, hvad CTE har af symptomer..Brizzie1885 skrev: ↑27. feb 2026, 20:12Hvis man har CTE, så er det klart, at man kan komme frem til den konklusion. Vesttribunen er ikke skyld i, at man laver en horribel aflevering i poten af en Hillerød spiller. Punktum.Dalbjerg skrev: ↑27. feb 2026, 20:09Det er lidt sjovt, at vi vel generelt mener, at fans kan påvirke fodboldkampe med deres agerende..
Men når nogle så påpeger, at det ihvertfald ikke var en ulempe for Hillerød og Lønstrup at få en timeout..
Ja,så er det lige pludselig helt ude i hampen, og fansene har ingen indflydelse på, hvad der sker på banen..
Blæse og have mel i munden..
Og derudover så bør du læse, hvad folk skriver..
Ingen har sagt at der er nogen eller noget, som har 100 % af skylden for udfaldet..
Men kan godt se, at det bliver måske et lidt for højt kognitivt niveau at arbejde med, hvis vi skal udover sort/hvid udfald .
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Hjernedødt. Men meget symptomatisk. Det her hold har virkelig en dårlig defensiv mentalitet. Alt er usikkert og man vælter i fejl. Idiotisk.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Det er simpelthen elendigt trænerarbejde…. Vi sidder på alt og så laver man en defensiv udskiftning…
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Et er at de unge begår fejl, men det er sq ærgerligt at det erfarende som skal være grundpiller for de unge, der laver sådan noget unødvendigt pjat 
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
De må jo ikke få lov at flytte spillet så nemt op på vores bane, man kan bebrejde Andersson for hvad jeg synes ligner et enormt bette straffe, men hold nu op, hvorfor kan vi ikke bare holde bolden længere væk og spille den rundt?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Man sad jo bare og ventede på idioti. Man er kraftedeme også dummere end viådt bølgepap, hvis man laver straffe med 2 minutter igen. Forpulede amatører. Det skriger til himlen, hvor lavt niveauet er på dette hold.
Ædruelighedens stemme
Re: Kamptråd AaB - Hillerød d. 27.2.26
Så man laver elendigt forsvarsspil, hvor man for længe står og holder i hånd med angriberen, istedet for at overdrage så man kan komme ud på den fløj som man burde have..
Fordi man så kommer for sent der ud, så moses man fysisk i duellen, og derefter kommer man så et skridt bagefter, hvorefter man så vælger i frustration at rykke i trøjen på en spiller i feltet, som stadigvæk skulle lave en Vini Jr for at score..
I det 89. Minut...
Og det skulle forstille at være en af de rutinerede...
Hold kæft en Benny Hill kamp, og hvis et af de her hold ender med at rykke op på held, så bliver det godt nok konisk i Superligaen..
Fordi man så kommer for sent der ud, så moses man fysisk i duellen, og derefter kommer man så et skridt bagefter, hvorefter man så vælger i frustration at rykke i trøjen på en spiller i feltet, som stadigvæk skulle lave en Vini Jr for at score..
I det 89. Minut...
Og det skulle forstille at være en af de rutinerede...
Hold kæft en Benny Hill kamp, og hvis et af de her hold ender med at rykke op på held, så bliver det godt nok konisk i Superligaen..

